Eikös se ollut aikoinaan niin, että kun nuo torxit tulivat ja syrjäyttivät normaalit kuusiokanta pultit kansissa, niin lämmityskäytöstä ja sen jälkeisestä jälkikiristyksestä luovuttiin?
2 kertaa on nyt pahvi vaihdettu omaan m20b20 l-jettiin, ja kansi on oikaistu ja suora, sekä lohko myös virheetön, mutta silti meinaa siitä etureunasta ruveta pikkusen öljyä vuotamaan.
Arvelin että auttaako noita, tai ylipäänsä uskaltaako, torxeja enää koneen käytön jälkeen kiristää yhtään:think
Ei vaan ymmärrä että mikä tuossa on, kun ei tahdo pysyä tiiviinä. Useisiin 4 pyttyisiin on tullu pahvit vaihdettua, ja ei mitään ongelmia. Taitaa olla tällainen pitkä 6 sylinterisen kansi niin tarkka, että rupeaa todella helposti vuotamaan jostain välistä. Kiristykset yms. tehtiin kyllä huolella ja juuri niin kuin korjausopas sanoo.
2 kertaa on nyt pahvi vaihdettu omaan m20b20 l-jettiin, ja kansi on oikaistu ja suora, sekä lohko myös virheetön, mutta silti meinaa siitä etureunasta ruveta pikkusen öljyä vuotamaan.
Arvelin että auttaako noita, tai ylipäänsä uskaltaako, torxeja enää koneen käytön jälkeen kiristää yhtään:think
Ei vaan ymmärrä että mikä tuossa on, kun ei tahdo pysyä tiiviinä. Useisiin 4 pyttyisiin on tullu pahvit vaihdettua, ja ei mitään ongelmia. Taitaa olla tällainen pitkä 6 sylinterisen kansi niin tarkka, että rupeaa todella helposti vuotamaan jostain välistä. Kiristykset yms. tehtiin kyllä huolella ja juuri niin kuin korjausopas sanoo.
Comment