Oon nyt vähän uus näiden autojen kanssa ja ois semmone ongelma, että akku tyhjenee muutamassa tunnissa (Exide Excell 62Ah). Aamulla menin starttaamaan ja akku oli loppunut, no kaveri tuli antamaan apuvirtaa siinä ja saatiin käyntiin. Ajoin yhteen putkeen n. 60-70km (50-100km/h) ja lisäksi ennen lähtöä käytin autoa pihassa n. 15min (auto oli siis yhteensä käynnissä n. 45min). Seuraavana aamuna akku oli taas loppunut. Plus napaan on tullut hapettumaa ilmeisesti johtuen vahvistimen virtajohdon huonon kiinnityksen vuoksi ja se on päässyt räpsimään.
Eli täytyykö minun lisätä akkuvettä, jos täytyy niin mistä akku aukenee. Vanhemmissa akuissa olen nähnyt vähän selkeämmin esillä jonkun laiset korkit, mutta en tuossa näe. Vai onko siihen mahdollista edes lisätä. En ole viitsinyt kokeilla, että mistä aukeaa, noita kun en ole juurikaan räpeltänyt. Omistan kyllä akkulaturin jos akku ei ole kerennyt tuossa 45min ajossa koskaan täyttymään ja se täytyy ladata aivan täyteen.
Toivottavasti jollain on samanlainen akku ja tietää kujeet ni pääsis huomenna töihin
Eli täytyykö minun lisätä akkuvettä, jos täytyy niin mistä akku aukenee. Vanhemmissa akuissa olen nähnyt vähän selkeämmin esillä jonkun laiset korkit, mutta en tuossa näe. Vai onko siihen mahdollista edes lisätä. En ole viitsinyt kokeilla, että mistä aukeaa, noita kun en ole juurikaan räpeltänyt. Omistan kyllä akkulaturin jos akku ei ole kerennyt tuossa 45min ajossa koskaan täyttymään ja se täytyy ladata aivan täyteen.
Toivottavasti jollain on samanlainen akku ja tietää kujeet ni pääsis huomenna töihin

Comment