memebuy23buy

Tekniikan vaihto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pmv
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2002
    • 2032
    • tornio

    #16
    Miksi tuo tekniikanvaihto e30 muuten paloi? Oliko vandaalit asialla vai teknikaalinen vika?

    Comment

    • klasu
      Bimmer Fanatic
      • Dec 2003
      • 327
      • säkylä

      #17
      autoo ei sen paremmin tutkittu ko ei ollu vakuutusta.
      Ajon aikana alkoi palamaan, tekninen vika, voipi olla et johtui moottorin sähköistä ko mulla oli niiden johtosarjojen kans pientä "hienosäätöä" ennen ko sai tulemaan kipinää ja pumpun pyörimään.

      Joku viisas taas sit ehdotti et vika saatto olla katis, et jos se oli menny tukkoon ja sen takia alko käymään päin v:tä ja ottanu sit siitä kautta lämpöä ja aiheuttanu palon, mene ja tiedä??

      Se on aina sitä jälkiviisautta, mut lopputulos on kuitenki sama; paskaks palanu, turha enää jälkeenpäin parkua.
      bmw-PALAMISEN ILOA!

      Comment

      • Hemi
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2004
        • 18880
        • Pirkanmaa

        #18
        Ja vaikka olisikin ollut vakuutus niin nämä tekniikkavaihtojen palovauriot kaivetaan niin syvältä että syy löytyy. Jos ja kun syy löytyy selkeästä asennuksen/asentajan toheloinnista, jää korvaus samalla saamatta. "Artisti maksaa"...

        Comment

        • klasu
          Bimmer Fanatic
          • Dec 2003
          • 327
          • säkylä

          #19
          niinhän niissä yleensä käy, tai jos on soittimia autossa eikä oo viittiny laittaa heti akun perään sulaketta ni niiden piikkiin menee, vaikkei palo olisi likimainkaan virtajohtoja.

          Ne on sellasia ne vakuutus yhtiöt...
          bmw-PALAMISEN ILOA!

          Comment

          • jvakeva
            Bimmer Enthusiast
            • Sep 2003
            • 2432
            • Kouvola

            #20
            omassani ainakin onnistui katsastus 2,5:llä hyvin, vieläpä ihan motronicilla. katsastusmies katteli vaan, että onko konetta vaihdettu tai onko se ollu irti, kun on niin puhtaan näkönen, sanoinpahan vaan, että irti oli, tein vähän remppaa.. :lol: ihme ettei kattonnu numeroita, vaikka lampunkanssa konetta mulkoilikin.. se on nyt 320 tv 0% m20b25. tosin ei olis paha arpi muutoskatsastaakkaan, kun levyt on joka nurkassa vakiona.. mut eipä taida jaksaa.
            B10 V8 # 108
            saab r560 8X4

            Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.

            Comment

            • Axum
              Bimmer Enthusiast
              • Jun 2004
              • 4416
              • Kuopio

              #21
              Originally posted by jvakeva
              omassani ainakin onnistui katsastus 2,5:llä hyvin, vieläpä ihan motronicilla. katsastusmies katteli vaan, että onko konetta vaihdettu tai onko se ollu irti, kun on niin puhtaan näkönen, sanoinpahan vaan, että irti oli, tein vähän remppaa.. :lol: ihme ettei kattonnu numeroita, vaikka lampunkanssa konetta mulkoilikin.. se on nyt 320 tv 0% m20b25. tosin ei olis paha arpi muutoskatsastaakkaan, kun levyt on joka nurkassa vakiona.. mut eipä taida jaksaa.
              Itse kyllä muutoskatsastaisin.. se on sitten paska homma jos ajat kolarin ja huomaavat koneen vaihdon
              - E30 325i M52B28TU Cabriolet
              - E39 528ia
              - KUOPION PUTKIMIEHET -team
              - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -

              Puretaan 520ia -97
              https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572

              Comment

              • Bmw_e30
                Bimmer Enthusiast
                • Mar 2004
                • 1260
                • joutseno

                #22
                Originally posted by rysä 82
                jelppikää ny ees vähän.
                Miten vaikeeta laittaa 316 1,8 kaasari vehkeeseen 325 tekniikkaa takakselisto on jo vaihdettu
                miten paljo tulee maksamaan leimalle
                autossa muutoksia jo 15%

                ex 325i -85 325i
                325i soupe -92 325i

                Ford Capri Gt 1.6/2.8 V6 -72 Capri

                Comment

                • stalinthecat
                  Bimmer Fanatic
                  • Mar 2012
                  • 224
                  • Rovaniemi

                  #23
                  Elikkäs, E28 518i -85 --> "535i"

                  Suurin kysymysmerkki tällähetkellä moottorinkorvalliset. Joutuuko tehdä itse vai onko valmiita kappaleita olemassa? Tekniikka tulossa e34 535i -88:sta, eli kyseessä ilmeisesti m30b35. Kuullut puhuttavan korvallisten eroavasta sijainnista lohkossa jne..
                  Nissan 300zx N52? Turbo
                  BMW E61 525d 6gang missile
                  BMW E39 527i turbo 666whp
                  BMW E46 316ia mammankulkine
                  BMW E66 745ial
                  BMW E92 320i
                  BMW E46 300 raato

                  Comment

                  Working...
                  X