Dieselin tekniikka on hieman uutta, mutta bensavehkeissähän tuo imuilman lämpötila on aika suuressa osassa kun haetaan lisätehoa, luulisi saman pätevän myös dieseleihin..
tuossa E39:ssä ilmanputsarihan on hieman mielenkiintoisessa paikassa lämpötilaa ajatellen, turbo ja pakosarja oletettavasti lämmittää aika kiitettävästi tuota koteloa ja sitä kautta imuilmaa..
Olettekos tehneet mitään tuolle orggispaikalle, sillä hieman kiinnostaisi suunnitella tehokkaampaa lämpöeristystä tuohon ja katsoa vaikuttaako lämpöihin ja tehoihin.. Kokemuksia kiitos..
tuossa E39:ssä ilmanputsarihan on hieman mielenkiintoisessa paikassa lämpötilaa ajatellen, turbo ja pakosarja oletettavasti lämmittää aika kiitettävästi tuota koteloa ja sitä kautta imuilmaa..
Olettekos tehneet mitään tuolle orggispaikalle, sillä hieman kiinnostaisi suunnitella tehokkaampaa lämpöeristystä tuohon ja katsoa vaikuttaako lämpöihin ja tehoihin.. Kokemuksia kiitos..
Comment