Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mistä erottaa aidon 325i:n?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Radar
    Bimmer Rookie
    • Sep 2004
    • 120
    • Schrick-Region

    Mistä erottaa aidon 325i:n?

    Elikkä kiikarissa on vm-91 325i, mutta se on varusteltu todella heikosti. Onko tehtaalta lähtenyt ikinä kyseistä mallia ilman sähkölaseja, sumareita jne..?

    Voisiko kyseessä olla tekniikanvaihto vaikka auto onkin saksantuonti?
    Miten erottaa helposti ja varmasti tekniikanvaihdon aidosta?
  • Kyytsis
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2003
    • 3472
    • Helsinki

    #2
    Re: Mistä erottaa aidon 325i:n?

    Originally posted by Radar
    Elikkä kiikarissa on vm-91 325i, mutta se on varusteltu todella heikosti. Onko tehtaalta lähtenyt ikinä kyseistä mallia ilman sähkölaseja, sumareita jne..?

    Voisiko kyseessä olla tekniikanvaihto vaikka auto onkin saksantuonti?
    Miten erottaa helposti ja varmasti tekniikanvaihdon aidosta?
    Hyvin tehtyä tekniikanvaihtoa ei välttämättä erota, mutta kerro auton valmistenumeron 7 viimeistä merkkiä (löytyy auton rungosta ja rekisteriotteesta) niin voidaan ETK:lla helposti katsoa millä spekseillä se on tehtaalta lähtenyt.

    t.Ville

    Comment

    • Laxa
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2004
      • 1363
      • Tampere

      #3
      Re: Mistä erottaa aidon 325i:n?

      Originally posted by Radar
      Elikkä kiikarissa on vm-91 325i, mutta se on varusteltu todella heikosti. Onko tehtaalta lähtenyt ikinä kyseistä mallia ilman sähkölaseja, sumareita jne..?

      Voisiko kyseessä olla tekniikanvaihto vaikka auto onkin saksantuonti?
      Miten erottaa helposti ja varmasti tekniikanvaihdon aidosta?
      Onko kyseessä e30 vai e36?
      Jos mä oisin sä ni kuka sä sit oisitkaan?

      E30 325i Cabrio M-Tech II -91

      EX: G30 Sedan 520d A xDrive -17
      EX: E61 530xdAT -07
      EX: E60 520dA Sedan -08
      EX: F30 320dA xDrive Sport -13
      EX: E39 530dAT -02
      EX: E36 320iA -91
      EX: R1150RT -03

      Comment

      • HJP
        Bimmer Enthusiast
        • Feb 2004
        • 1282
        • Helsinki

        #4
        Ja kyllähän niitä 325sia ilman sähkölaseja ja sumareita on saanut.

        Comment

        • MikkoV
          Bimmer Fanatic
          • Jan 2003
          • 631
          • Sastamala

          #5
          Kyllähän niitä aika köyhillä varusteilla on saanut, toi muijan E36 325i on alkuperäinen suomiauto eikä siis mikään tekniikan vaihto, sumarit löytyy mutta ei sähkölaseja, luukkua, sporttisisustaa tai nahkoja, ihan perusvarustetaso. Muuten hyvä auto ja ihan fiksun näköiseksi laitettu (jos joku tarvii niin 9000E)
          E70 3.0SD -08
          .................................................. ................................
          Autoviitala Drift Team, Chevrolet Camaro RS 6.2 LS3 S/C -70

          Comment

          • Radar
            Bimmer Rookie
            • Sep 2004
            • 120
            • Schrick-Region

            #6
            Okei, kiitokset vastauksista. Auto on e36.

            Täytyy tsekata se valmistenumero, jos aitous epäilyttää vielä lähemmän tarkastelun jälkeenkin.

            Comment

            • Hemi
              Bimmer Enthusiast
              • Apr 2004
              • 18880
              • Pirkanmaa

              #7
              No voin todellakin luvata että saksassa ei maksa vaivaa tehdä mitään tekniikanvaihtoja varsinkaan e36:een jossa vaihdettavia osia on puolen autoa. e36:sta on 2.5-koneellakin saanut täysin neekeriversiona veivilasein ja sumarittomin puskurein. Näitä "erikoisuuksia" löytyy mm.valtiolaitosten tilaamista/käyttämistä yksilöistä, poislukien poliisiautot joista nyt yleensä löytyy sähkölasit ja sumarit vaikka muuten "neekeriversioita" ovatkin.

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎