Olen ostamassa yhtä 750 bemria. Auto vaikutti muuten ihan hyvältä, mutta automaatin toiminta vähän epäilytti. Turbiinilukko kun ei tuntunut kytkeytyvän kunnolla. 130 km/h vauhdissa lukko ikään kuin tuli päälle (siitä ei oikein saanut selvää), mutta kun kaasua painoi vähän lisää, niin kierrokset nousivat kuintenkin 100-200 rpm. Eli lukko ei enää ollutkaan päällä, tai se luisti. Muuten automaatin toiminta oli täydellistä - niin kuin kuuluukin.
Onko tuo epänormaalia (kallista!?). Tie oli sen verran mutkainen ettei pystynyt oikein tasaiseti ajamaan yli 100km/h. Onko tuossa jotain ihmeasetuksia, ettei lukko kytkeydy, ennen kuin ajetaan tasaista nopeutta hieman pidempään? Vai onko sieltä jotain paskana. Ainakin 735 automaatissa tuo lukko tulee selvästi päälle ja pysyy päällä jos ei kaasua paina kunnolla.
Vaihteistoöljy oli myös vähissä.
Onko tuo epänormaalia (kallista!?). Tie oli sen verran mutkainen ettei pystynyt oikein tasaiseti ajamaan yli 100km/h. Onko tuossa jotain ihmeasetuksia, ettei lukko kytkeydy, ennen kuin ajetaan tasaista nopeutta hieman pidempään? Vai onko sieltä jotain paskana. Ainakin 735 automaatissa tuo lukko tulee selvästi päälle ja pysyy päällä jos ei kaasua paina kunnolla.
Vaihteistoöljy oli myös vähissä.
Comment