Announcement

Collapse
No announcement yet.

ongelma: KLONK...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Leba
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2003
    • 2101
    • Espoo

    ongelma: KLONK...

    Juu eli tälläinen ongelma ilmaantu tänään. Joka ikisessä kuopassa vaikka ajaisi kuinka hitaasti, niin takaata vasemmalta kuuluu aina kolahdus (klonk) jne. Eli arvon gurut :wink: kertokaahan mikä on loppu/paskana.. :shock:
    Lolvo - Exiä: 330xd M-Sport II, e39 M5 '00, e34 M5 3.6, E39 528i, E34 M5 3.8, E36 328i
  • bemu2000
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2003
    • 17799
    • Jämsä

    #2
    olisko se perinteinen iskarin yläpään kumi...
    TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
    Vanteet edullisesti
    Nostureita ja rengaskoneita

    Comment

    • TINTTI
      Bimmer Fanatic
      • May 2004
      • 404
      • ...kuvan kaunis Koivuhaka

      #3
      Joo, joku puslahan sielt on ihan vissisisstit*HIK* menny...
      420dxA/f36/GrandCoupe/Business M Sport/~190hp/400nm
      ex523iA/f10/sedan/business/161tkm/~200hp/270nm
      ex320iA/e93/cabrio/Business/118tkm/~170hp/210nm
      ex325i/e30/cabrio/M-tech I/196tkm/~170hp/220nm
      ex320i/e30/cabrio/M-tech I/211tkm/~140hp/170nm
      ex320d/e46/sedan/Kanilakki/363tkm/~170hp/350nm

      Comment

      • Nokkis
        Bimmer Rookie
        • Mar 2004
        • 132
        • Helsinki

        #4
        Joo o tota itselläni on sama vika mulla on e36 ja se on se taka-akselin "tukivarren" pusla se joka on siinä takapenkin alla ja se on poikittain ei siis enää pystyssä niinkuin e30 jossa pultti tuli sisälle takapenkin alle! se maksaa joku 14€ laakkosella se pusla ne tietää kyllä laakkosella et minkä puslan haluat se on tyyppi vika e36sissa. ja itse sen pystyy vaihtaa jos vaan on vähänkin "näprääjä" ja on perus työkaluja ainoastaan pikku prässi olis hyvä olla mut itse käytin jengatappia jolla prässäsin sen uuden puslan paikalleen!!!!
        Säälin saa ilmaseks...Kateus on ANSAITTAVA..

        Comment

        • Touring
          Bimmer Enthusiast
          • Dec 2002
          • 1310
          • Järvenpää

          #5
          Joo osta samantien m3 puslat kestää paremmin. Mutta niiden ahtaminen paikalleen köyhänmiehen työkaluilla onkin vähän kovempi urakka. Asennuskaljaa palaa ja ehkä myös hermot.
          Since 1997: 318i -85, 325ix taxi -89, 325i -87, 316i touring -88, 320i taxi -87, 316i -88, 323i touring -96, Alpina B6 -92, 325i coupe -92, 320i -91, 520i touring -92, 315 -83, 320 -81, 728i -85, 323i -81, 316i -90, 325i touring -89, 320d -99, 528ia touring -97, 323i -82, 730ia -91, 320d touring -00, 325 taxi -89, 120d -05, 320i touring -95, 520i touring -98, 325i cab -01.
          Garage: Z3 coupe, 318d touring-08 & 320d touring -04

          Comment

          • herja
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2003
            • 1649

            #6
            Luulis, että uuden laittaminen on paljon helpompi homma kuin vanhan paskan pois kaivaminen.
            Retard Member

            Comment

            • Hevimies
              Bimmer Enthusiast
              • May 2004
              • 1456
              • Savonlinna

              #7
              Originally posted by herja
              Luulis, että uuden laittaminen on paljon helpompi homma kuin vanhan paskan pois kaivaminen.
              Näinhän se on... :juo

              Comment

              • Jaksu
                Bimmer Fanatic
                • Mar 2004
                • 753
                • Kempele

                #8
                Re: ongelma: KLONK...

                Originally posted by Leba
                Juu eli tälläinen ongelma ilmaantu tänään. Joka ikisessä kuopassa vaikka ajaisi kuinka hitaasti, niin takaata vasemmalta kuuluu aina kolahdus (klonk) jne. Eli arvon gurut :wink: kertokaahan mikä on loppu/paskana.. :shock:
                Omassa autossani oli juuri samanlainen vika. Takaiskarin yläpäät olivat aivan p*skana! Ostin Jurvakaiselta E46 M3:n yläpäät. Toivottavasti olisivat vähän kestävemmät. Samoilla tulille alle tuli Eibachin SportSystem. Vielä joutuu vissiin vaihtamaan ne "isot puslat" taakse.
                xdrive

                Comment

                • Leba
                  Bimmer Enthusiast
                  • Dec 2003
                  • 2101
                  • Espoo

                  #9
                  juu elikkä vasen takatukivarsi väljä ja menossa vaihtoon --> ps. käykö M3 tukivarret heittämällä tavalliseen e36 sedaniin? :shock:
                  Lolvo - Exiä: 330xd M-Sport II, e39 M5 '00, e34 M5 3.6, E39 528i, E34 M5 3.8, E36 328i

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎