Terve!
Tuli tuossa pari viikkoa sitten tuotua Euroopan tuliaisena tuollainen 330d touring vuosimallia 2001. Viime perjantaina tuli autokin katsastettua Suomeen ja hyvin meni läpi. Hieman katsastusmies ihmetteli etusivulasien tummennusta, mutta koska tummennukseen oli käytetty jotain "uutta metodia" eikä kalvoa, niin antoi mennä läpi. Itse en näistä tarkemmin tiedä, mutta täytyy sitä kai tyytyväinen olla ratkaisuun.
Ajotietokone hieman valittaa toista Xenon valoa, joka ei ole aivan yhtä kirkas kuin toinen. Alkaa varmaan vedellä hieman viimeisiään. Missä hinnoissa tuollaisen vaihtaminen liikkuu? Ei ole ennen tullut touhuttua näiden xenoneiden kanssa. Onko näissä muuten vakiona Xenonit, vai onko Sakemanneilla omat "varustetasonsa".
Autolla on ajettu 150 000km ja suhteellisen hyvät paperit autosta löytyy. Ajattelin kuitenkin auton viedä pienimuotoiseen huoltoon ja siksi ajattelin kysellä vastaavanlaisten autojen omistajilta, että onko jotain mitä kannattaisi tässä huollon yhteydessä tsekata tai mahdollisesti vaihtaa?
Autossa on 17 tuumaiset kiekot 235 renkailla ja täytyy todeta, että hieman on uraherkkä näillä "säädöillä". Tähän ei taida mitään lääkettä olla?
Talvirenkaat olisi samanlaisilla kiekoilla ja nastoilla. Tämä hieman mietityttää, että miten näillä talvella selviää. Aika paljon pinta-alaa sutia liikkeellle
Ai niin. Yksi jännä juttu ilmestyi tuohon ajotietokoneeseen, välillä se välkyttää ihmeellistä -40 astetta(c) merkintää. Sitten se katoaa pois tai sen voi vaihtaa säätimen päätä painamalla. Mitähän tämä mahtaa tarkoittaa?
Tuli tuossa pari viikkoa sitten tuotua Euroopan tuliaisena tuollainen 330d touring vuosimallia 2001. Viime perjantaina tuli autokin katsastettua Suomeen ja hyvin meni läpi. Hieman katsastusmies ihmetteli etusivulasien tummennusta, mutta koska tummennukseen oli käytetty jotain "uutta metodia" eikä kalvoa, niin antoi mennä läpi. Itse en näistä tarkemmin tiedä, mutta täytyy sitä kai tyytyväinen olla ratkaisuun.
Ajotietokone hieman valittaa toista Xenon valoa, joka ei ole aivan yhtä kirkas kuin toinen. Alkaa varmaan vedellä hieman viimeisiään. Missä hinnoissa tuollaisen vaihtaminen liikkuu? Ei ole ennen tullut touhuttua näiden xenoneiden kanssa. Onko näissä muuten vakiona Xenonit, vai onko Sakemanneilla omat "varustetasonsa".
Autolla on ajettu 150 000km ja suhteellisen hyvät paperit autosta löytyy. Ajattelin kuitenkin auton viedä pienimuotoiseen huoltoon ja siksi ajattelin kysellä vastaavanlaisten autojen omistajilta, että onko jotain mitä kannattaisi tässä huollon yhteydessä tsekata tai mahdollisesti vaihtaa?
Autossa on 17 tuumaiset kiekot 235 renkailla ja täytyy todeta, että hieman on uraherkkä näillä "säädöillä". Tähän ei taida mitään lääkettä olla?
Talvirenkaat olisi samanlaisilla kiekoilla ja nastoilla. Tämä hieman mietityttää, että miten näillä talvella selviää. Aika paljon pinta-alaa sutia liikkeellle
Ai niin. Yksi jännä juttu ilmestyi tuohon ajotietokoneeseen, välillä se välkyttää ihmeellistä -40 astetta(c) merkintää. Sitten se katoaa pois tai sen voi vaihtaa säätimen päätä painamalla. Mitähän tämä mahtaa tarkoittaa?
Comment