Eli ajattelin tossa vielä kerran varmistaa että jakopää on oikein.
Mutta tarviiko purkaa muuta kuin jakopään yläsuoja pois, kun tuossa kampiakselilla olevassa hihnapyörässä on merkkejä kans vai onko pelkästään sytytykselle ne, siksi kysyn että ei tarvitse purkaa kaikkea edestä taas. (auto on m20b20 L-jet vm:1986)
On siinä kampuran kiilapyörässä/etuvauhtipyöräs merkit 0 jossa viiva viressä on ykk ja z 23
asetta lampulla säätöä varten nokan merkki kohallaan just ku 0 viiva on kohdallaan merkissä
eli ei näköjään ole pakko aukaista kokonaan jos laiskottaa.
Mutta tarviiko purkaa muuta kuin jakopään yläsuoja pois, kun tuossa kampiakselilla olevassa hihnapyörässä on merkkejä kans vai onko pelkästään sytytykselle ne, siksi kysyn että ei tarvitse purkaa kaikkea edestä taas. (auto on m20b20 L-jet vm:1986)
On siinä kampuran kiilapyörässä/etuvauhtipyöräs merkit 0 jossa viiva viressä on ykk ja z 23
asetta lampulla säätöä varten nokan merkki kohallaan just ku 0 viiva on kohdallaan merkissä
eli ei näköjään ole pakko aukaista kokonaan jos laiskottaa.
Comment