Mielellään pitäisi johonkin listaan tms rajata. Älkää missään nimessä menkö millään teipillä rajaamaan, jää millin porras siihen teipin kohdalle..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
..
Collapse
X
-
Originally posted by ZoMbiE View PostTätä juuri hainkin ,kun oli niin ympäripyöreä toi sun vastaus
Mutta nyt ollaan jo samalla "alueella" ton kuivumisajan kanssa, itse ajattelin jotai 3-4 vrk.Ainaki käsittääkseni mitä olen muilta kuullu nii 3-4 vrk on liian pitkä aika. Mut en tarkkaa faktaa tuosta pysty sanomaan kun en ite oo kokeillu. Tokihan se nyt tietenki riippuu maalausolosuhteista ja kaikesta muusta perus maalaukseen liittyvästä.
Originally posted by EGomanon kyllä mahtavat nuo sun lenson kopiotSatakertaa ennemmin M10-1,8i, kuin tuo kammottava paskakasa M20B20.
Comment
-
-
Häivytysohenne on myös ihan yhtävä keksintö kuin maaliE39 M5 -00
Ex E60 530Da M-Sport -04
Ex E39 M5 -00
Ex E39 M5 -00 Individual
Ex E36 3.0 M3 Cabrio -94
Ex E36 3.0 M3 -93
Ex E36 2.5 Cabrio -94
Ex E36 3.2 M3 -97
Ex E36 2.5 Coupe -93
Comment
-
-
Originally posted by PeteS View PostNo joo oli vähä huonosti esitetty aikasemmin tuo asia.Ainaki käsittääkseni mitä olen muilta kuullu nii 3-4 vrk on liian pitkä aika. Mut en tarkkaa faktaa tuosta pysty sanomaan kun en ite oo kokeillu. Tokihan se nyt tietenki riippuu maalausolosuhteista ja kaikesta muusta perus maalaukseen liittyvästä.
Tuota 1-K spraysumualueen kiilloitusta kannattaa kokeilla näillä keleillä aikaisintaan n.viikon kuluttua jolloin tuo rajan "rullaaminen" ei ole enään niin voimakasta kuin tätä ennen. 2-3vrk on aivan liian aikaisin jos=kun uunikuivausta ei ole käytössä.
Comment
-
-
Originally posted by illu^^ View PostMielellään pitäisi johonkin listaan tms rajata. Älkää missään nimessä menkö millään teipillä rajaamaan, jää millin porras siihen teipin kohdalle..
Mutta toki kannattaa aina johonkin listaan tms rajata.
Comment
-
-
Originally posted by Hemi View PostTuota 1-K spraysumualueen kiilloitusta kannattaa kokeilla näillä keleillä aikaisintaan n.viikon kuluttua jolloin tuo rajan "rullaaminen" ei ole enään niin voimakasta kuin tätä ennen. 2-3vrk on aivan liian aikaisin jos=kun uunikuivausta ei ole käytössä.
Comment
-
Comment