Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kannattaako korjata

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ile01
    Bimmer Fanatic
    • Jul 2004
    • 191
    • Helsinki

    Kannattaako korjata

    Eli lipsahti ojan pohjalle, joss täällä sattuis olemaan jollakin kohtalon toverilla tietoa paljonko tommosen oikominen maksais, tai saako edes tehtyä.
    autossa kilvet tallessa saa varmaan leimaan, ja muutenkin auto liikkuhyvin, ei runkokaan vääntynyt, muutta oven pysty pilari tuli noin 3-5cm sisään.....
    Attached Files
    vhl:llän vemppa team
  • CH3OH
    Bimmer Rookie
    • Aug 2007
    • 52
    • Satakunta

    #2
    Kyllähän tuo täysin korjattavissa olevalta näyttää. Teetettynä, maalattuna avaimet käteen -periaatteella maksanee vaan helposti 2 kiloeurosta ylöspäin. Eli, rahallisesti ei taida juuri kannattaa, varsinkin jos auto ei ole alkuperäinen ja hyväkuntoinen 325i. "Runko" eli koko korikehikko voi olla kyllä hieman poissa mitoistaan jos b-pilari on tullut senttikaupalla sisään. Jos sulla on joku käsistään kätevä kaveri, jolla on tilat ja aikaa, voi huolellisesti tehdystä korjauksesta selvitä alle tonninkin. Kaveri ei selviä tuntipalkoille..
    E28 520i:Timantinmusta vikamagneetti
    ex: e30 M40

    Comment

    • cyco1
      Bimmer Rookie
      • Sep 2007
      • 64
      • lohja

      #3
      Originally posted by ile01 View Post
      Eli lipsahti ojan pohjalle, joss täällä sattuis olemaan jollakin kohtalon toverilla tietoa paljonko tommosen oikominen maksais, tai saako edes tehtyä.
      autossa kilvet tallessa saa varmaan leimaan, ja muutenkin auto liikkuhyvin, ei runkokaan vääntynyt, muutta oven pysty pilari tuli noin 3-5cm sisään.....
      Osta jostaan käytetty samanvärine ovi ja etu lokari luulis satasella saavan.sithän jää oiottavaksi enää toi takakylki.Maalia päälle ja menoks

      Comment

      • CH3OH
        Bimmer Rookie
        • Aug 2007
        • 52
        • Satakunta

        #4
        Eipä tuollaista paljoo kannata nyppiä ulos, aika peltiseppä saa olla et oikoo tuollaisen pottupellon ja loihtii vielä sopivan jännityksen takas siihen kylkipalaan. Nappaa siitä purkuauton raadosta oven lisäksi koko kylkipalan B-pilarin ja C:n pintapellin kera, jää se kuutio kittiä sinne kaupan hyllylle..
        E28 520i:Timantinmusta vikamagneetti
        ex: e30 M40

        Comment

        • okko
          BTCF Honorary Member
          • Apr 2005
          • 1763
          • Honkajoki

          #5
          ei missään liikkeessä kannata teettää. Ite jos osaat, tai saat ilman tekemään, niin sit mahdollista.
          When you die, GOD will not ask how nice 7 you had... It doesnt matter i will tel him anyway

          Lopuksi. Löytyykö sinulle kuutta kantajaa...

          Comment

          • ile01
            Bimmer Fanatic
            • Jul 2004
            • 191
            • Helsinki

            #6
            Kiitos vinkeistä, ajattelin kumminki fixaa ton kun tekniikka on sen verran timmissä kunnossa, toi on mun eka auto ja 9 vuotta on jaxanu kulkea eikä ruostettakaan ole juuri ollenkaan.
            Autohan on 320/327 vm 89 -
            Ajattelin korjata ite keulan, vaihtaa helman ja oven, naapurissa asuu hyvä automaalari niin säästää jotain.
            Ongelmaxi jääkin toi kuskin oven b-pilari ja takakulma.
            Elikkäs ojassa oli ilmesesti turvetta tai jotaa koska auto töksähti siihen ja kääntyi kyljelleen.
            Paras ratkasu olis varmaan ton koko b-pilarin vaihtaminen jostaa purku autosta tai sit vahvike hizais oikomisen jälkeen.....

            tietääkö kukaan hyvää pajaa helsingin lähistöltä
            vhl:llän vemppa team

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎