eli kysytäämpäs vielä näin tärppäiskö..Autossa 16:9 näyttö ja kun otan valikosta ajotietokoneen näytön missä on kulutukset,ulkolämpötilat,keskituntinopeudet ynm ynm.. niin siellä ei ole yhdessäkään mitään "suurreita" kuinka tämän saa toimimaan?? Set asetuksista se ei anna "memoa"pistämään päälle eikä montaa muutakaan asetusta anna vaihtaa.. vm 2001 530ia???
Announcement
Collapse
No announcement yet.
16:9 ajotietokone näyttää tyhjää..
Collapse
X
-
Tuossa nyt on jotain epämääräistä mikä ei kuulu alkuperäiskokoonpanoon..?:thinkBMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Onkohan nyt kyse autosta mitä olen jo kertaalleen ihmetellyt? Jos on niin TJJ on oikeassa(+valomoduli)ja samaa sanoin myös minä joten se asia/fakta ei paljoa netissä enää muutu.Last edited by Rahu; 10-06-2008, 14:51.BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Originally posted by Rahu View PostJos on niin TJJ on oikeassa(+valomoduli)ja samaa sanoin myös minä joten se asia/fakta ei paljoa netissä enää muutu.
Siis mikäli autossa nyt tosiaan on pieni ajotietokone, näkyykö mittaristossa auton kuva/symboli jossa näkyy auki olevat ovet yms? Ihan vaan sen takia vielä varmistan koska tuon ison ajotietokoneenkin saa jonkinlaiseen low obc tilaan jolloin navin ajotietokoneen näyttö ei toimi ja mittaristo näyttää BC-napilla vain neljä eri tietoriviä kuten pieni ajotietokone.
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostValomodulia ei tarvitse vaihtaa, sen uudelleenkoodaus riittää. Tarvitaan siis uusi mittaristo, johdosarja ja jäähdytysnesteen anturi.
Siis mikäli autossa nyt tosiaan on pieni ajotietokone, näkyykö mittaristossa auton kuva/symboli jossa näkyy auki olevat ovet yms? Ihan vaan sen takia vielä varmistan koska tuon ison ajotietokoneenkin saa jonkinlaiseen low obc tilaan jolloin navin ajotietokoneen näyttö ei toimi ja mittaristo näyttää BC-napilla vain neljä eri tietoriviä kuten pieni ajotietokone.on löylyä!!!
Comment
-
Comment