eli laitoin GTcupline -60mm iskarit ja jouset ja keula ei tipu tarpeeks!!! kaaresta napaan mitattuna noin 360mm ja olen ajanut noin 100km että ois kai sen pitäny asettua jo!! prkl ku hermot tässä menee!!! ja autohan on e30 316i -89
Onko tukivarret ym.kiristetty vasta kun auton paino on kokonaisuudessaan jousituksen päällä, vai onko pultit vedetty momenttiin auton roikkuessa tunkilla/pukeilla?
taisin vetästä kiinni jo tunkilla ollessa onks sillä sit vaikutusta vai???
On sillä vaikutusta ainakin puslien kestävyyteen. Nythän ne ovat koko ajan vänkäyksessä eikä mene kauaa kun holkki irtoaa vulkanoinnista.
Lopullinen kiristys aina auton ollessa pyörillään.
-BMW 530d Touring -14 LCI -Ford Mondeo 2.0 TDCi -19 150hp Titanium Wagon -Zetor 6245-89 -David Brown 996 -76 -MF 35 -58 -Tunturi Super Sport -85 -Tunturi Super Sport -77
no sehän riippuu merkistäki... ei ne lähellekkään aina tipu sitä mitä pitäs tai sit tippuu enemmän... kerran yks kaveri aikoinaan vaihto e30 316 alta -40 alustan pois ja laitto tilalle uuden -60.. niin voi kauhee mikä traktori siitä tuli sen jälkeen.. nousi varmaan 10cm.. vai mitä P.E.T.E ja dille
ei makaa kyllä pohjaanlyöntikumien päällä... jospa ne on sitte laittanu tehtaalla väärät jouset väärän pakettiin?? tosiaan tippu sen 20mm että aika perseestä on ja tutulla samanmerkkine alusta ja ihan hyvin tippunu mut ei kai siinä mitää muuta ku uusia jousia tilailee!! prkl
Comment