Announcement

Collapse
No announcement yet.

530D polttoainesuodattimen vaihto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Venom
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2002
    • 623
    • Vantaa

    530D polttoainesuodattimen vaihto

    Kyselinkin tuolla toisessa topicissa, mutta en vastausta saanut, eli:

    Kyseessä E39, facelift. Onko suodattimessa olevalle anturille määrätty tietty kiristysarvo vai vedänkö näppituntumalla kiinni? Tarvitseeko uusia mitään tiivistettä ja tuleeko suodattimen mukana?

    Onko muuta huomioitavaa? Paljonkos tuolla linjastossa on painetta, tuleeko naftat silmille ja pitääkö järjestelmää ilmata vai ilmautuuko automaattisesti?
  • Clavurion
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2005
    • 9159
    • Oulu

    #2
    Paineanturi ja letkuliittimet päältä irti. Ei tule naftat silmille. Panta auki ja uusi suodatin tilalle. Anturin kiristys ihan näppimomentilla. Kostuta anturin o-rengas dieselillä, niin sujahtaa paremmin paikalleen. Ei tarvita uusia tiivisteitä.
    Ilmaus: Virrat 2-asentoon siirtopumppu käynnistyy 60 sek. ajaksi. Voidaan toistaa, jos kirkkaassa PA-letkussa näkyy ilmakuplia.
    E39 530dA -02 M-Sport
    E53 X5 3.0dA -06 Sport
    * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
    Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

    Comment

    • Venom
      Bimmer Fanatic
      • Oct 2002
      • 623
      • Vantaa

      #3
      Kiitos ja kumarrus

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎