Töissä tulee käytettyä pien poistoon bodysolia ja ellen ihan väärin muista niin prestan tuotevalikoimasta löytyy. Suihkii aineen pintaan, polttelee tupakan ja pyyhkiin pois. Liuottaa pien nopeasti ja puhdasta tulee eli kyllä sen jälkeen kelpaa vahailla
Eieie. glymil on olemmasa semmosta tarra/liima poisto ainetta.. sillä lähtee.. en nyt muista mikä removeri se oli mut löytyy kyl mistä tahansa missä glymiä myydän
Esim Biltemasta saat edullisesti kumilaikan joka on tarkoitettu näiden poistoon, itse käyttänyt ei viota maalia ja maksaa pari egua vaan
(JOTKU NIMITTÄÄ TOFFEE LAIKAKSI SITÄ HAJUN TAKIA) Menee porakoneeseen suoraan kiinni.
Eieie. glymil on olemmasa semmosta tarra/liima poisto ainetta.. sillä lähtee.. en nyt muista mikä removeri se oli mut löytyy kyl mistä tahansa missä glymiä myydän
Autoglym Intensive Tar Remover
Sitä kun sutasee pintaan ja antaa vähän aikaa vaikuttaa niin täplät lähtee valumaan poies
Itse en viitsi claybaria tärvellä noihin pikitahroihin. Menee kaameen näköseks kun se musta tökötti tarttuu siihen. Varmaan se myös tukkii sitä klönttiä. Mites porukat on noita vaihdelleet? Kun pinta on musta niin claybar vaihtoon vai kuinka?
Itse en viitsi claybaria tärvellä noihin pikitahroihin. Menee kaameen näköseks kun se musta tökötti tarttuu siihen. Varmaan se myös tukkii sitä klönttiä. Mites porukat on noita vaihdelleet? Kun pinta on musta niin claybar vaihtoon vai kuinka?
No yleinen ohje on että claybaria vaivataan kädessä aina välillä. Kun puhdasta pintaa ei enää vaivaamalla löydy, kannattaa pala uusi. Ite oon pilkkonu isomman claybar palan pienempiin osiin ja sillä käsitellyt pari autoa kaikkialta sekä puhdistellut myös useempia autoja pistekohdista. Onhan tuota tullut heitettyä menemään turhan takia kun on päässyt tippumaan maahan, nykyään on koittanu välttää tuota. Tulee meinaan aika kalliiks ostaa vähänvälii uutta tankoa
Comment