Jompi kumpi alusta tulee E46 330d touringin alle, mutta nyt olisi kiva saada käytännön kokemuksia kyseisistä alustoista. Huomenna pitäisi hakea alusta ja sitä ennen saada vähän mielipiteitä alustoista. Nettiä selailessa tuli useesti esiin sellainen asia että toi Eibach olisi ainakin mukava alusta, ei liian pinta kova. Eli nyt kokemuksia kehiin.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
KW Variant 2 vs Eibach Pro-Street-S
Collapse
X
-
Elikkäs omasta e36:sta löytyy Eibachin pppro street ja on ollut ainakin omaan mieleen..Iskarit noissa on kai saman valmistajan? Eibach ei tosiaan oo pintakova ja vaikka jäykkyyssäätöä iskarille ei olekkaan niin silti saa mukavan alustan reilustakin madalluksesta huolimatta. Ja ei kannata säikähtää ekoja kilometrejä vaikka tuntuu kovalta sillä ainakin Eibach vaatii muutaman sadan km:n sisäänajon..Ex. E46 330d -05
Ex. e61 530da -05
Ex. 316 e30, 320 e36, Volvo s60
Member of Team EastAudio
Itä-Suomen autohifistit: www.eastaudio.net
-
-
Omassa autossa tuo eibach pro street alusta ja olen tykännyt kovasti siitä. Alustahan on sama kuin kw, jouset vaan on eibachin speksamat ja hieman miellyttävämmät. Alusta on jämäkkä mutta ei mikään kivireki. Valitsin aikanaan tuon ku halusin saada auton tonttiin ja pitää silti sen mukavana ajaa ja pienen tutkiskelun perusteella päädyin sit nuihin. KW etu on se että siinä on tuo vaimennuksen säätö, mutta kerran säädettyä vaimennuksen en usko että siihen enään monikaan sen jälkeen koskee katuautossa joten aika turha ominaisuus katuautoon.. Tietenki jos esim. radalla käy niin sittenhän ne on kivat ollaEli kw on himpun kovempi ja säädöillä ja eibach taas miellyttävämpi ja ilman säätöjä. Kannattaa tilata molemmat saksasta saa paljon halvemmalla kuin suomesta, eibach saa saksasta noin 850€ + postikulut
Tuossa vielä jotain tuosta omasta alustasta
Comment
-
-
Originally posted by BimmerM View PostKannattaa tilata molemmat saksasta saa paljon halvemmalla kuin suomesta...
Mitä noihin iskareiden säätöihin tulee, niin aikalailla turha ominaisuus mielestäni. Kyllä ne siellä tehtaalla osaavat sopivat arvot noihin heittää normiajoa ajatellen. Ratavehkeet erikseen toki.ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
-
Originally posted by Blacksatin View PostEikö muilla ole tuota Kw variant 2:sta tai tuota Eibachia käytössä?????:think
Comment
-
-
Meni syteen tai saveen niin Eibachin Pro-Street-S lähti tilaukseen vaikka hinta eroa oli muutaman kympin verran. Sen verran olen hyvää noista Eibacheista kuullut että valitsin neLast edited by Blacksatin; 15-07-2008, 22:19.
Comment
-
-
herrakani
Mulla on tossa odottelemassa e34 V2:t. Harmittaa ehkä skidisti kun en ottanut v3:a, toi jouston säädettävyys molempiin suuntiin on aika hyvä featsi, jos nyt autoltaan sellaista haluaa. Oletetaan vaikka että haluat ajaa 402m ja ratapäiviä ja duuniin samalla autolla. Varttimailisäädöillä on oikeesti tosi paska ajaa kadulla, auto seilaa ja loikkii, puhumattakaan sitten et ajais kovaa radalla.
Jouset nois KW:ssa on ainakin ihan peruskauraa, vauhtiputkat myy tota kokoa eteen ja taakse kilon välein jäykempää ja löysempää. Mulla on hyllyssäkin tohon etupäähän sopivia jousia, tosin jäykkyydeltä ennemmin takapäähän laitettavaks.
Comment
Comment