Announcement

Collapse
No announcement yet.

KW Variant 2 vs Eibach Pro-Street-S

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Blacksatin
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2007
    • 954
    • Mäntsälä

    KW Variant 2 vs Eibach Pro-Street-S

    Jompi kumpi alusta tulee E46 330d touringin alle, mutta nyt olisi kiva saada käytännön kokemuksia kyseisistä alustoista. Huomenna pitäisi hakea alusta ja sitä ennen saada vähän mielipiteitä alustoista. Nettiä selailessa tuli useesti esiin sellainen asia että toi Eibach olisi ainakin mukava alusta, ei liian pinta kova. Eli nyt kokemuksia kehiin.
  • LasseE
    Bimmer Fanatic
    • May 2008
    • 416
    • Kontiolahti/Joensuu

    #2
    Elikkäs omasta e36:sta löytyy Eibachin pppro street ja on ollut ainakin omaan mieleen..Iskarit noissa on kai saman valmistajan? Eibach ei tosiaan oo pintakova ja vaikka jäykkyyssäätöä iskarille ei olekkaan niin silti saa mukavan alustan reilustakin madalluksesta huolimatta. Ja ei kannata säikähtää ekoja kilometrejä vaikka tuntuu kovalta sillä ainakin Eibach vaatii muutaman sadan km:n sisäänajon..
    Ex. E46 330d -05
    Ex. e61 530da -05
    Ex. 316 e30, 320 e36, Volvo s60
    Member of Team EastAudio
    Itä-Suomen autohifistit: www.eastaudio.net

    Comment

    • Stone
      BTCF Member
      • Jan 2005
      • 4074
      • Helsinki

      #3
      KW:n alustoja ollut 540:ssä ja nyt M5:ssa (E39) eikä voi kun kehua. Eibach käyttää KW:n tolppia joten..
      E92 M330XD Klik (vaimon kauppakassiPROJEKTI)
      VW Pornstarter (työjuhta)
      Dodge RAM Cummins (venejuhta)
      Finnmaster T8







      Autojen kolarikorjaukset, korimuutokset, faceliftaukset, maalaukset ja muovikorjaukset ym laatutakuulla! KLIK nyt myös facebookissa KLIK Tai suoraan Whats App 041591103

      Comment

      • BimmerM
        Bimmer Enthusiast
        • Nov 2004
        • 1137
        • Kemi

        #4
        Omassa autossa tuo eibach pro street alusta ja olen tykännyt kovasti siitä. Alustahan on sama kuin kw, jouset vaan on eibachin speksamat ja hieman miellyttävämmät. Alusta on jämäkkä mutta ei mikään kivireki. Valitsin aikanaan tuon ku halusin saada auton tonttiin ja pitää silti sen mukavana ajaa ja pienen tutkiskelun perusteella päädyin sit nuihin. KW etu on se että siinä on tuo vaimennuksen säätö, mutta kerran säädettyä vaimennuksen en usko että siihen enään monikaan sen jälkeen koskee katuautossa joten aika turha ominaisuus katuautoon.. Tietenki jos esim. radalla käy niin sittenhän ne on kivat olla Eli kw on himpun kovempi ja säädöillä ja eibach taas miellyttävämpi ja ilman säätöjä. Kannattaa tilata molemmat saksasta saa paljon halvemmalla kuin suomesta, eibach saa saksasta noin 850€ + postikulut

        Tuossa vielä jotain tuosta omasta alustasta

        Comment

        • Blacksatin
          Bimmer Fanatic
          • Dec 2007
          • 954
          • Mäntsälä

          #5
          Onko tuolla ulosvaimennuksen säädöllä nyt isoa merkitystä katuajossa, radalla ei kuitenkaan tuolla autolla mennä. Nettiä selailessa tuli ilmi että tuo Eibach olisi vähän mukavampi, ei niin pinta kova. Hinta eroa noilla ei juurikaan ole joten sillä ei ole merkitystä alustaa hankittaessa.

          Comment

          • Blacksatin
            Bimmer Fanatic
            • Dec 2007
            • 954
            • Mäntsälä

            #6
            Eikö muilla ole tuota Kw variant 2:sta tai tuota Eibachia käytössä?????:think

            Comment

            • Jonsku
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2002
              • 4647
              • Tuusula

              #7
              Originally posted by BimmerM View Post
              Kannattaa tilata molemmat saksasta saa paljon halvemmalla kuin suomesta...
              Hyvin sanottu


              Mitä noihin iskareiden säätöihin tulee, niin aikalailla turha ominaisuus mielestäni. Kyllä ne siellä tehtaalla osaavat sopivat arvot noihin heittää normiajoa ajatellen. Ratavehkeet erikseen toki.
              ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
              ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
              ex. Alpina D10 Touring #33/94
              ... and many more

              Comment

              • JonasG
                Bimmer Enthusiast
                • Jun 2006
                • 2160
                • Porvoo/Helsinki

                #8
                Originally posted by Blacksatin View Post
                Eikö muilla ole tuota Kw variant 2:sta tai tuota Eibachia käytössä?????:think
                e39 touringissa ollut variante 2 käytössä noin 1,5 vuotta ja olen ollut todella tyytyväinen alustaani, ei pintakova ja sopivan löysä arkiajoon 19" vanteilla. Ulosvaimennus on säädetty puolijäykälle ja vuosien mittaan kun iskarit hieman väsyy niin kirraan hieman kireämmälle.

                Comment

                • Blacksatin
                  Bimmer Fanatic
                  • Dec 2007
                  • 954
                  • Mäntsälä

                  #9
                  Meni syteen tai saveen niin Eibachin Pro-Street-S lähti tilaukseen vaikka hinta eroa oli muutaman kympin verran. Sen verran olen hyvää noista Eibacheista kuullut että valitsin ne
                  Last edited by Blacksatin; 15-07-2008, 22:19.

                  Comment

                  • ace_
                    Bimmer Fanatic
                    • Jan 2006
                    • 223
                    • Turku

                    #10
                    nostetaas ylös

                    mistä olette eibachin pro street s alustoja tilanneet? luotettavia paikkoja saksan maalla?
                    e91 330iA M-Sport -05
                    ex. e46 330Ci -00
                    ex. E36 328i coupe m-sport -96
                    ex. E36 320i coupe -92

                    Comment

                    • Guest's Avatar

                      #11
                      Mulla on tossa odottelemassa e34 V2:t. Harmittaa ehkä skidisti kun en ottanut v3:a, toi jouston säädettävyys molempiin suuntiin on aika hyvä featsi, jos nyt autoltaan sellaista haluaa. Oletetaan vaikka että haluat ajaa 402m ja ratapäiviä ja duuniin samalla autolla. Varttimailisäädöillä on oikeesti tosi paska ajaa kadulla, auto seilaa ja loikkii, puhumattakaan sitten et ajais kovaa radalla.

                      Jouset nois KW:ssa on ainakin ihan peruskauraa, vauhtiputkat myy tota kokoa eteen ja taakse kilon välein jäykempää ja löysempää. Mulla on hyllyssäkin tohon etupäähän sopivia jousia, tosin jäykkyydeltä ennemmin takapäähän laitettavaks.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎