Juu eli e39:n ajotietokone alko vilautteleen tollasta tekstiä. Sanakirjoista ei ollu paljon apua. Antoivat vaan jotaki viljaan viittaavia sanoja. Toinen teksti mille en ole löytäny suomennosta on Ruckfahrlicht prufen. Licht sana kyllä viittaa jonkinlaiseen valoon mutta mitä meinaa ruckfahr. Niin ja kielihän on saksa. En ole huomannut mitään oireilua autossa mutta alkaa vit**taan se pilpitys.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Getriebenot programm???
Collapse
X
-
Originally posted by Mazokki View PostOnko vaihteistossa jotaki vikaa?
vaihteistossa vikaa = SYNKKÄ HOMMA
Voi olla sähkö vika tai sit mekaaninen vika...epäilisin sähkövikaa jos ei oo oireillu millään tavalla1st Gen Chevrolet Monte Carlo 383cid SS
F10 525d Xdrive comfort sitte
Kerran kysyttiin pahin pelkosi Vastasin: Pelkään että sotkeennun omaan näppäryyteeni.Kerran luulin olleeni väärässä,mutta onneksi erehdyin.
www.rotator.fi
Comment
-
-
Originally posted by Mazokki View PostGetriebenot programm???Originally posted by Yltti View Postvaihteistossa vikaa = SYNKKÄ HOMMA6 - E24 635
7 - E38 740
8 - E31 850
Comment
-
-
Ok. Kiitti vinkeistä. Käväsin luetuttamassa laatikon vikakoodit. Testerin mukaan kyllä löyty vikakoodi mutta ei antanu muuta selitystä kuin "vika tuntematon". Olikohan testerissä puutteita vai viittaako tämä nyt siihen että vika olisi mekaaninen? Enpä ole edelleenkään huomannut mitään takkuilua laatikon toiminnassa ja se hätäohjelma on pysynyt poissa. Jos sitä nyt tarkastais vaikka sen akun tilan. Ei ole kyllä mikään vanha akku, mutta mallia biltema.Last edited by Mazokki; 11-08-2008, 22:10.
Comment
-
-
itsellä oli viime talvena e38 750 just sama vika ja ei laittanu ku 5 vaihteen päälle enää sen jälkeen. ajoin sit vähäh aikaa laatikon lämpimäksi sil vaihteel ja sit käytin auton sammuksissa ja sen jälkeen ei ole ollut mitään vikaa...pakkastahan oli joku 20 et oisko ollu jotain kosteutta siel. melkoinen MYSTEERI:think
Comment
-
-
Juuh, mulla oli 740iA E38 tuulilasin vaihdossa paripäivää, ja tänään kävin hakemassa sen ja kun lähdin liikenteeseen niin kyseinen teksti läsähti mittaristoon... luultavasti 4 vaihde on kokoajan päällä kun moottoritiellä ajaessa kierrokset on jotain 3 tonnia ja vauhtia n.110-120km/h.
Autosta oli tuulilasirempan aikana tyhjentynyt akku, ja jouduin apuvirralla käynnistämään. Nykyinen akku on kyllä vanha, mutta on mulla siihen uusikin olemassa, joten irroitin nyt vanhan akun ja meinasin sitten huomeaamuna nakata uuden paikallen ja katsoa että vielläko se herjaa.... toivottavasti ei ole kovin kallis remppa edessä
Nyt kuitekki meinasin vetästä muutaman bissen vi*****seen
Comment
-
-
Voi voi, ei auttanut akun vaihto, sama homma jatkuu...
Joku porisi tässä ketjussa jostain hapettuneista liittimistä... missä ja miten niihin pääsis käsiksi E38:ssa? Tilaan viellä ajan öljyn ja suodattimen vaihtoon.
Toivottavasti se pirssi noilla toimenpiteillä tokenis viellä
EDIT: Mietiskelin vain että kai sen täytyy olla joku sähköinen vika, koska häiriö ilmestyi sinä aikana kun auto seisoi hallissa ja sillä ei ajettu metriäkään.Last edited by aatu78; 10-10-2008, 11:26.
Comment
-
-
Noniin, käytin pirssiä tietokoneen nokassa ja puhdisteltiin noita liittimä vaihdelaatikon päästä... ei korjaantunu vika mutta, sain printin niistä vikakoodeista, jos vaikka joku ymmärtäis niiden päälle...
Tässä tulee:
Ajoneuvotiedot: Bmw 7-series [E38] - 1995 - Automatic - EGS GS 7.32 - AT
koodit & kuvaus:
42 -ajonopeussignaali
2 -solenoidi, vaihdelukko
100 -nopeuden valvonta
102 -nopeuden valvonta
Kaveri yritti kuitata nuo hälyytykset mutta tulivat heti takas kun pisti virrat päälle.. onko mulla edessä nyt koko boxin vaihto vai voikohan sinne uusia jotain tiettyjä piirejä?
Comment
-
Comment