m21 koneessa on m20 bensakoneen virranjakajan tilalla akselin pätkä joka pyörittää öljypumppua. Tämä akseli on joissain tapauksissa kulunut ja pääsee pyörimään tyhjää. Osa numero 14 kuvassa > http://www.realoem.com/bmw/showparts...53&hg=11&fg=30
Chrysler 300c crd touring 2010
Daily driver
Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
Man cave on wheels
Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
Built not bought
V8, only juice&milk come in 2 litres
Entisessä 324d bemussa oli öljynpaineen kanssa murheita.. siinä kyllä se valo paloi tyhjäkäynnillä ja kierroksilla sammui. Syy oli tarvike nokka-akselista karkuun päässyt öljy, öljy pääsi valumaan jakohihnalle nokkapyörän pultin kierteistä koska tarvike nokassa ei ollut tulppaa vaan tiivistys piti tehdä kierrelukitteella.Öljypummppua hihna pyörittää siltä sileältä puolelta joten se ei saa olla kovin liukas
m21 koneessa on m20 bensakoneen virranjakajan tilalla akselin pätkä joka pyörittää öljypumppua. Tämä akseli on joissain tapauksissa kulunut ja pääsee pyörimään tyhjää. Osa numero 14 kuvassa > http://www.realoem.com/bmw/showparts...53&hg=11&fg=30
Sama akseli siellä pensakoneessakin pyöriskelee! Pakkaa kulumaan pyöreäksi n. 300tkm:n kohilla viimestään.
Chrysler 300c crd touring 2010
Daily driver
Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
Man cave on wheels
Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
Built not bought
V8, only juice&milk come in 2 litres
Comment