Terve tietäjät,
Tarjoutui mahdollisuus ostaa etelässä ikänsä viettäneen 750ia -91 156tkm, siisteys ja kori kuten voi kuvitella.
Käyntiin hörähti noin 1-2 sekunnin jälkeen avaimen käännöstä, siis pieni tauko ja pyörittää ja käynnistyy? kuuluuko miettiä ennen startin pyörähdystä? Tyhjäkäynnillä käy kakistelematta siistin kuuloisesti.
Isompi murhe tuli esille liikkeelle lähtiessä, vetoja ei juuri ole ja kone ravistaa, kulkua ehkä kuvitteellisen 725i:n verran? 80-130km/h vetoa jo vähän mutta ei 5l verran. Mahdollisia vikakohtia tulee mieleen useita, tulpat,johdot,puola(t),lambda(t),katit,ilmamassami ttari(t) ohjainboxi(t).
Osaako joku yhdistää oireita ja todennäköistä vikaa/vikoja. Lähinnä nyt kiinnostaa mielipide ja arvio vian hintaluokasta. Tiedostan kyllä kyseessä olevan uutena kallis ja osiltaan arvokas peli.
Katsastettu keväällä ja päästöt kunnossa 3tkm sitten, ilmeisesti kakistellut käynti jo silloin. Virtalukko vaihdettu hiljattain.
Uskaltaako / onko mitään järkeä leikkiin lähteä?
Avusta kiitollisena,
Henkka
Tarjoutui mahdollisuus ostaa etelässä ikänsä viettäneen 750ia -91 156tkm, siisteys ja kori kuten voi kuvitella.
Käyntiin hörähti noin 1-2 sekunnin jälkeen avaimen käännöstä, siis pieni tauko ja pyörittää ja käynnistyy? kuuluuko miettiä ennen startin pyörähdystä? Tyhjäkäynnillä käy kakistelematta siistin kuuloisesti.
Isompi murhe tuli esille liikkeelle lähtiessä, vetoja ei juuri ole ja kone ravistaa, kulkua ehkä kuvitteellisen 725i:n verran? 80-130km/h vetoa jo vähän mutta ei 5l verran. Mahdollisia vikakohtia tulee mieleen useita, tulpat,johdot,puola(t),lambda(t),katit,ilmamassami ttari(t) ohjainboxi(t).
Osaako joku yhdistää oireita ja todennäköistä vikaa/vikoja. Lähinnä nyt kiinnostaa mielipide ja arvio vian hintaluokasta. Tiedostan kyllä kyseessä olevan uutena kallis ja osiltaan arvokas peli.
Katsastettu keväällä ja päästöt kunnossa 3tkm sitten, ilmeisesti kakistellut käynti jo silloin. Virtalukko vaihdettu hiljattain.
Uskaltaako / onko mitään järkeä leikkiin lähteä?
Avusta kiitollisena,
Henkka
Comment