Aivan seksikkään näköiset pakoputkennokat. Nyt vielä kuuma kysymys hieman ohi topicin, saisikohan tuohon louskuun minkäänlaista suorituskyvynlisäystä bensanpaineita nostamalla, vai riittääköhän soppa ihan vakiosuuttimilla ja -paineilla? Putkistolla nyt ei ole paljon paskankaan merkitystä tässä asiassa, eli sitä en hae, lähinnäkin yleisesti.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Uutta putkistoa 535:een
Collapse
X
-
nyk. Mercedes-Benz S124 230TE -89
nyk. Yamaha XJR 1200 -98
nyk. E28 520i -87 a.k.a ikuisuusprojekti
ex. E34 525 TDS Touring -93
ex. Volvo 740 GLE B230F -90 x2
ex. Yamaha YZF 1000R -02
ex. Skoda Felicia 1.9D Lx -97
ex. Volvo 245 D6 2.4 -89
ex. E34 535i -88
ex. Toyota Corolla 1.6 AE101 -94
ex. Mazda 626 GE 1.8 -93
-
-
Noniin, nyt tuli sitten haettua putkiston osat. Tampereelta Rautasoinilta löytyi edukkasti noin 2,25" sinkittyä putkea, pienempikin olisi kelvannut, mutta halvalla kun sai niin pakkohan se oli ottaa. Eli noin 50% säästö vrt. Motonetin/Bilteman putkenpätkiin. Sitten ostin Biltemasta 2" vaimentimia, kahta eri kokoa, molempia kaksi kappaletta. Pienemmät tulee taakse jo ihan ulkonäkösyistä, suuremmat sitten alle, siellä kun on paremmin tilaakin. Samalla ostin siistin lopputuloksen välttämiseksi Biltemasta kromatut pakoputkenpäät á 9,90€. Oikein siistin näköiset ja saa hyvin ruuvattua tuohon putken ympärille, ellen sitten innostu niitä siihen hitsailemaan, sillä tavoin tulisi kyllä siistimpi.Pitää tuo kamera kiskoa mukaan talliin ja räpsiä rakentavia kuvia projektin eri työvaiheista.
nyk. Mercedes-Benz S124 230TE -89
nyk. Yamaha XJR 1200 -98
nyk. E28 520i -87 a.k.a ikuisuusprojekti
ex. E34 525 TDS Touring -93
ex. Volvo 740 GLE B230F -90 x2
ex. Yamaha YZF 1000R -02
ex. Skoda Felicia 1.9D Lx -97
ex. Volvo 245 D6 2.4 -89
ex. E34 535i -88
ex. Toyota Corolla 1.6 AE101 -94
ex. Mazda 626 GE 1.8 -93
Comment
-
-
Noniin, ekat savut saatu pihalle putkesta, jostain helvetin syystä se ei enää sopinutkaan alle ihan kovin nätisti sen jälkeen kun irtaallaan hitsasin sen. Ja kaiken lisäksi äänet olivat ihan helvetin järkyttävät, joka oli kyllä odotettavissa. Tulin tässä sellaiseen tulokseen, että pidän ne ekat tekemäni välipöntöt siellä kattien tilalla ja niistä laitan putket vakioperäpönttöön. Varmaan tällä saisin ne äänet mukavan hiljaisiksi, kun tuskin tuo peräpönttö ihan hirveästi ahdistaa, taitaa se keskipönttö pahin olla koosta päätellen. Ja kaiken hyvän lisäksi tuohon tuli vielä todella omituinen sähkövika. Eli akun kengästä se johto, joka menee ainakin keskuslukolle, OBC:lle, ikkunoille sekä kattoluukulle on jostain kohti poikki, onneksi akkukengän läheltä, kun heiluttelemalla saa jännitteen. Huomenna sitten alan tekemään vähän takapakkia nykyiseen, ettei nuo mummot täysin revi perseitänsänyk. Mercedes-Benz S124 230TE -89
nyk. Yamaha XJR 1200 -98
nyk. E28 520i -87 a.k.a ikuisuusprojekti
ex. E34 525 TDS Touring -93
ex. Volvo 740 GLE B230F -90 x2
ex. Yamaha YZF 1000R -02
ex. Skoda Felicia 1.9D Lx -97
ex. Volvo 245 D6 2.4 -89
ex. E34 535i -88
ex. Toyota Corolla 1.6 AE101 -94
ex. Mazda 626 GE 1.8 -93
Comment
-
Comment