Announcement

Collapse
No announcement yet.

L-Jet ilmamäärämittari

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Nuke
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2008
    • 1266
    • Janakkala

    L-Jet ilmamäärämittari

    Noniin, pikaisella searchilla ei imm:stä löytynyt tarpeeksi tietoa.
    Kysymys kuuluu:
    Mitkä ovat oikeat vastusarvot imuilman lämpötunnistimella noin +20 asteessa?
    onko 100-200 ohmia edes sinne päin?
    Entä ilmamäärämittarin navoista X ja X (en nyt muista) mitattuna vastusarvo nousee melko tasaisesti siihen asti kun läppä on puolessa välissä auki? Kuuluuko sen jälkeen vastusarvon laskea lähes nollaan, tai ainakin laskea reilusti (alle lähtöarvon)?
    Oikeaa tietoa tarvitaan, kiitos!
    E36 325i -92 Coupe wnb. Gr-F
  • hemppa87
    Bimmer Rookie
    • Feb 2006
    • 58
    • sievi

    #2
    Originally posted by Nuke View Post
    Noniin, pikaisella searchilla ei imm:stä löytynyt tarpeeksi tietoa.
    Kysymys kuuluu:
    Mitkä ovat oikeat vastusarvot imuilman lämpötunnistimella noin +20 asteessa?
    onko 100-200 ohmia edes sinne päin?
    Entä ilmamäärämittarin navoista X ja X (en nyt muista) mitattuna vastusarvo nousee melko tasaisesti siihen asti kun läppä on puolessa välissä auki? Kuuluuko sen jälkeen vastusarvon laskea lähes nollaan, tai ainakin laskea reilusti (alle lähtöarvon)?
    Oikeaa tietoa tarvitaan, kiitos!
    lämpötunnistimen arvot pitää olla +20asteessa välillä 2.2-2.7 kilo-ohmia. navoista 7 ja 8 mitataan kaasuläpän toiminta, vastusarvon on noustava tasaisesti ilman hyppäyksiä ääriasennosta ääriasentoon
    Mb c200cdi '09
    330xd '01
    318is '89

    ex:
    -530da '98
    -Mb c220d '94
    -Mb 190 2.0d '91
    -324td `88
    -320i `85
    -320i `84

    Comment

    Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎