Minkälainen tuntuma porukalla on kyseisen merkkisten varaosien laatuun? Henkilökohtaisesti olen pitänyt tavaraa tähän mennessä asiallisena, mutta tulipa vastaan yksi apusimpukan hela joka oli jo uutena jumissa, kumia sulanut vulkanoitaessa laakeripintojen väliin. Toki yksittäisestä on vaikea vetää johtopäätöksiä, mutta kannattaako kyseisen merkkisiä osia karttaa? Entäpä mitenkäs Mapco?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Topran, Germany?
Collapse
X
-
Originally posted by WSE1 View PostMinkälainen tuntuma porukalla on kyseisen merkkisten varaosien laatuun? Henkilökohtaisesti olen pitänyt tavaraa tähän mennessä asiallisena, mutta tulipa vastaan yksi apusimpukan hela joka oli jo uutena jumissa, kumia sulanut vulkanoitaessa laakeripintojen väliin. Toki yksittäisestä on vaikea vetää johtopäätöksiä, mutta kannattaako kyseisen merkkisiä osia karttaa? Entäpä mitenkäs Mapco?
-
-
Originally posted by SledgeHammer82 View PostAinakin Topranin vesipumppu M50/M52 moottoriin oli melko laaduttoman oloinen orggikseen verrattuna.
Edit: Mahtoikohan vastikään vaihdettu VW/AUDI jakohihnan kiristäjä olla Mapco, ja erona entiseen VW/AUDI tekstin puuttuminen, varaosanumero oli sensijaan jätetty.Last edited by Calypsocoupe; 19-09-2008, 17:57.- 330d E91 LCI - 320d E91 - 330ia M-sport '00 - 325πM coupé '94 - 316i 2.0/4 touring '98 - SLK 230K AMG Designo -
Comment
-
-
Molemmat noista ovat vain Saksalaisia tukkureita, eli eivät itse valmista yhtään mitään.. Vastaantullut tavara ollut pääasiassa ihan
kelvollista, muutamia poikkeuksiakin on tosin ilmennyt, niinkuin ulkomaan tukkuliikkeiden kanssa aina tahtoo ilmetä :think
Topranin paketissa on joskus tullut vastaan jopa joitain saksalaisten automerkkien orggiskamaakinKun on korviaan myöden kusessa niin silloin on parasta pitää suu kiinni..
Comment
-
-
Topranissa saattaa myös lukea designed in Germany, joka taas ei kerro mitään laadusta tai valmistusmaasta. Tod.näk. jotain kiinasontaa.
Mapcosta en tiedä mitään.
Täältä löytyy listaa OEM-valmistajista:http://www.autohausaz.com/bmw-auto-p...-shopping.html
Comment
-
-
Viimeaikaisten kokemusten perusteella en itse ostais mitään, minkä laatikossa lukee Mapco. Vetonivelet, tukivarret, jne... silkkaa paskaa.
- Vetonivelet oli jo uutena ruosteessa sisältä.
- Suojakumien pannat niin pehmeätä tavaraa, että niillä ei saanut kumia pysymään paikallaan.
- Tukivarsi kesti asiakkaan autossa kokonaiset 2 kk.
- Jarrulevyissä "pystyheittoa" niin paljon, että turha kaivaa mittareita, kun näkee silmälläkin jo.
Niin kauan kuin tällainen paska vaan vähänkin menee kaupaksi, niin tietty sitä myydään.
Comment
-
-
Kas kas... Perjantaina E34:sta katsastaessa katsastusmies näytti kuinka oikea etupyörä vähän nytkyy, ja sanoi että apusimpukan pusla lopussa. Ihmetttelin sitten että johan on kumma kun vuosi sitten vaihdoin. Kun tämän topikin luin, niin katsoinpas puslan tiedot...ja Topranhan se oli. Eli eipä taida kamalan hyvä olla.
Comment
-
Comment