Täällä joku mainostaa että öljyntäyttökorkin kun aukaisee niin pitäis sammua jos imupuoli on tiivis?
Mulla e34 m50b20 ei kyllä sammu kun irrottaa korkin, mutta kierroksia vähän tiputtaa ja sitten motronic? korjaa taas ylöspäin. Mutta ei luulis? olevan imuvuotoja kun testasin Valvolinen MotorStarter Spray:lla auton käydessä ruiskin sitä imupuolelle, kumiputken viereen suuttimien viereen jne , ei vaikuttanut käyntiin mitenkään. Ennen mulla oli Golf II:n ja siinä kyllä kierrokset nousi heti kun oli imuvuotoa.
Kävin tänään koemielessä korjaamolla päästöjä katsomassa. Putki (ilmeisesti) vuotaa vähän, arvot oli noin pyöreesti:
Happi 1.4 %, CO2 14.5%, HC 0ppm , CO 0%.
Lambda oli vähän liian iso(1.050), eli meniskö arvoihin kun putkea tilkitsisi vähän, vai miltä vaikuttaa asiantuntijat?
Mulla e34 m50b20 ei kyllä sammu kun irrottaa korkin, mutta kierroksia vähän tiputtaa ja sitten motronic? korjaa taas ylöspäin. Mutta ei luulis? olevan imuvuotoja kun testasin Valvolinen MotorStarter Spray:lla auton käydessä ruiskin sitä imupuolelle, kumiputken viereen suuttimien viereen jne , ei vaikuttanut käyntiin mitenkään. Ennen mulla oli Golf II:n ja siinä kyllä kierrokset nousi heti kun oli imuvuotoa.
Kävin tänään koemielessä korjaamolla päästöjä katsomassa. Putki (ilmeisesti) vuotaa vähän, arvot oli noin pyöreesti:
Happi 1.4 %, CO2 14.5%, HC 0ppm , CO 0%.
Lambda oli vähän liian iso(1.050), eli meniskö arvoihin kun putkea tilkitsisi vähän, vai miltä vaikuttaa asiantuntijat?
Comment