Bosch MDG1 - DME lukituksen purku +06/2020 autoihin

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Trippy
    Newbiemmer
    • Sep 2010
    • 25
    • Jyväskylä

Bosch MDG1 - DME lukituksen purku +06/2020 autoihin

Foorumia plärätessä en huomannut nyt erityisesti keskustelua aiheelle, joka saattaa monella olla mietinnässä. Aluekkin on mahdollisesti väärä.
    Liekkö viritysohjelmista keskustelu kielletty, mutta ei kai pelkkä ohjainlaitteen lukituksen avaus ole vielä virittämistä, kun ei muuteta mitään suorituskykyyn liittyviä arvoja.

Autotuner ja Mission Tuning on julkaissut jo olemassaolevan FEMTO:n lisäksi mahdollisuuden unlockata uudemmanmallisen GEN2 Bosch DME:n.

Mission Tuningin M-link laite tilataan itse lisensseineen kotiin, kytketään DME:hen konehuoneessa ja annetaan laitteen ottaa joko backup tai sitten suoraan avataan DME:n lukitus.
    Tämän jälkeen tavanomaiset OBD2 kautta ajettavat ohjelmistot pitäisi lähetä latautumaan normaalisti.
    Ongelmana on se, että he ovat itse ainoa jälleenmyyjä ja sijaitsevat USA:ssa - joten varmaan tulee tullit ja alvit maksettavaksi ihan koko lisenssin ja itse pulikan osuudelta.

Autotuner taas on ilmeisesti korjaamoille suunnattu ohjelmointilaitteisto, johon nyt on sitten tullut lisänä mahdollisuus tehdä bench unlock.
    Autotunerin sivuilla vain lisaatehoa on virallinen Autotuner jälleenmyyjä, vai tarkoittaako ennemminkin että he ovat kyseisen laitteiston jälleenmyyjä?

Onko näistä porukalla vielä kokemusta?
    Onko joku tietty liike missä varmasti hommat onnistuu vain ajamalla auto sisään ja unlockattuna ulos?
    Bmw e36 325i -93
Working...