Eli onko H:gin seudulla Laakkosen ja Merteilin lisäksi joitain muita puljuja joista vois kysäistä Bemariin vesiletkuja,Laakkonen ja Merteil(tai siis niiden koneet) kun eivät tunteneet esim, vm-87 325etaa, ja kivaa olis saada autoon uudet taivutetut letkut.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bemariin vesiletkuja H:gin seudulla??
Collapse
X
-
Ei mene.325e:ssä on paljon isompi erilainen syyläri jossa letkut tulee eri puolelle kuin 325i:ssä. Kyllähän jotkut letkut toki ovat yhteensopivia,mutta oikeastaan ne"tärkeimmät"on erilaisia,ja koska olen kerran halkaissut 2,7 L kannen,johtuen letkujen"virittämisestä",yritän nyt löytää kunnon letkut.
Ilmeisesti 325e:tä ei ole maahantuojan toimesta koskaan Suomeen tuotu?
Comment
-
-
Ymmärtäisi jos Laakkonen ei osaa / ei halua etsiä sitä, mutta luulisi Merteilin sentään. Olisiko sitten poistunut uudemmista ETK:sta, meinaan kyllä mun oma löytää tuon. Letkut ovat ETK:n mukaan samat kuin 325i:ssä.- 330d E91 LCI - 320d E91 - 330ia M-sport '00 - 325πM coupé '94 - 316i 2.0/4 touring '98 - SLK 230K AMG Designo -
Comment
-
-
Se on hyvin mahdollista ettei puhelimeen vastanneet,ASIAKASPALVELIJAT,"ehtineet"tutkia riittävästi asiaa.Se joka tapauksessa on varmaa ettei 325i:n ja 325etan letkut ole samoja,meinaan multa kun löytyy molemmat autot,eli hieman olen sentään asiaa tutkinut.
Pitänee seuraavaksi suunnata etsintä maamme rajojen ulkopuolelle,jos ei suomesta löydy?
Comment
-
Comment