Announcement

Collapse
No announcement yet.

biltema bensapumput?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Diz
    replied
    itselläkin tässä tuli bensapumppu vaihettua niin tuossa minun 318i oli paikoillaan VDO pumppu. onkohan se ollut alkuperäinen?

paikalle tuli "mikä lie" pumppu jonka ostin oulun sähködieseliltä.

asennus ei ollut ihan plug"n"play tyylinen joutu sen suodattimen modaa ja pistää patentilla sen pumpunkin kiinni siihen kehikköön.

Leave a comment:

• SledgeHammer82
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    3 ostamastani bilteman pumpusta on ollut uutena jumissa, kaksi lähti käyntii kopautuksella, yksi ei ikinä.

E34:ssa bilteman pumppu pitää aikamoista ääntä, eikä jaksa imeä jos tankki melkein tyhjä (alle 10l).

Onhan siinä hinnassa iso ero, raha tilanteen mukaan...
    Jotain tämänkaltaista juuri pelkäsinkin ja siksi kävin sen Boschilaisen ostamassa. Eli Motronicilla varustettuun e30:iin karvan yli 100 sata euroa (olisiko ollut 105 tai 115) maksoi Motonetissä Bosch-pumppu, jossa on suodattimet ja liittimet mukana. Asennus oli helppoa ja pumppu toimi täydellisesti (ei melunnut ja tankin pystyi ajamaan kuivaksi ilman että pumppu valitti). Sama pumppu maksoi Laakkosella tuolloin 200 ja Bosch-jälleenmyyjältä 230 euroa.

Mitäköhän pumppua Motonet kauppaa e36:seen:

316i-325i E36 91-- Pumppu jos Bosch-malli 3,5bar. . . . . . 28-1372 79.90

?

Onkohan tuo Bosch vai joku muu?

Leave a comment:

• Bmw Master
    replied
    3 ostamastani bilteman pumpusta on ollut uutena jumissa, kaksi lähti käyntii kopautuksella, yksi ei ikinä.

E34:ssa bilteman pumppu pitää aikamoista ääntä, eikä jaksa imeä jos tankki melkein tyhjä (alle 10l).

Onhan siinä hinnassa iso ero, raha tilanteen mukaan...

Leave a comment:

• bimmerrlz
    replied
    topicin aloittaja taisi kysyä kokemuksia bilteman pumpusta.. hänellä varmaan on tiedossa mitä marmoritiskiltä saa..

Leave a comment:

• Hemi
    replied
    ...ja oltiinkos tässä hakemassa pumppua viriprojektiin? Jos ollaan niin toki löytyy sitten jo parempiakin vaihtoehtoja kuin marmoritiskin orggis jossa on marmorilattiavahaan varattua kokonaishinnasta n.+70%.

Leave a comment:

• ^Tonix^
    replied
    Originally posted by Jigsaw View Post
    itse en ainakaan mitään bilteman halppispaskoja e30:n uskaltais laittaa. toisessa e30 jo 22 vuotta vanha eikä mittää ongelmia, toisessa taasen 20 vuotta eikä siinäkään mitää moitetta. sitten taas jos aletaan sitä tehoa nostamaan niin mihin asti nämä kirpparikamat riittävät? itse omassa käsityksessäni että esim. e30 vakio bossilainen riittäisi 250+.
    Myydäänhän siel biltemassa esim 540 ja M5 pumppua et pitäis siinä olla sitä tuottoa aikapaljo enemmän ku se 250hv?
    Ja compactiin on sama pumppu ku esim 328 et pitäis siinäkin olla yli 200hv tuotto.

Leave a comment:

• Jigsaw
    replied
    Originally posted by Hemi View Post
    Hienosti perusteltu...museoikäiseen vakioautoon. Ilman muuta marmoritiskille mars...
    no ei nyt herneitä vanhassa vara parempi ja mikälie makuasia että nuista tykkää

Leave a comment:

• Hemi
    replied
    itse en ainakaan mitään bilteman halppispaskoja e30:n uskaltais laittaa. toisessa e30 jo 22 vuotta vanha eikä mittää ongelmia, toisessa taasen 20 vuotta eikä siinäkään mitää moitetta. sitten taas jos aletaan sitä tehoa nostamaan niin mihin asti nämä kirpparikamat riittävät? itse omassa käsityksessäni että esim. e30 vakio bossilainen riittäisi 250+.
    Hienosti perusteltu...museoikäiseen vakioautoon. Ilman muuta marmoritiskille mars...

Leave a comment:

• SledgeHammer82
    replied
    Entisessä e30:ssä bensapumppu kesti 18 vuotta / ~300tkm ennen kuin tuli tunnit täyteen. Pari vuotta sitten Motonetistä sai reilulla satasella Bosch-pumpun, jossa tulee johdot ja suodattimet ym. hilut mukana. Plug'n'pray asennuksena.

Ei paljon kiinnostanu alkaa parin kympin säästön takia leikkii jollain pilteman pilipalipumpuilla. Itse asiassa olen valmis maksamaan sen pari kymppiä lisää siitä tiedosta että autossani ei ole kiinni osia, joissa lukee Biltema...

Leave a comment:

• Jigsaw
    replied

Leave a comment:

• peltomäki
    replied
    niin osta vaan se uus!!:think

Leave a comment:

• bimmerrlz
    replied
    ite tilasin muutama vuosi takaperin e30 316i bemmiin biltemasta pumpun ku piti joku saaha ja oli alkuperästä sen veraan halvempi.. auto oli minulla sen kaksi vuotta vielä sen jälkeen ja pumppu toimi hyvin.. eli ei ne nyt ihan paskojakaan voi olla ku kaksi vuotta toimi..:think

Leave a comment:

• _Rontti
    replied
    e36 ei tarvii muutakun liittimet tinata, masiina paikalleen ja menoksi
    ite oon pariin e36:n vaihtanut noita.

Leave a comment:

• jkm
    replied
    minkäslaiset modaukset joutuu e36 tehdä että sen sinne saa paikalle? ja pitääkö ne johdot juottaa kiinni jostai luin että pitäis?

Leave a comment:

• ^^tony
    replied
    Mulla pelannu jo 50 tkm. Joutuu tosiaan ainaki e34:een askartelemaan sen suodattimen, kun ei passaa boschilaisesta suoraan.

Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎