voi poistaa
voi poistaa
Collapse
X
-
Tags: None
-
Visko kytkeytyy lämmön mukaan, ja se etä kone lämpee eritavalla johtuu ajoviimasta / sen puutteest.
Ja se puhallin jos vinkuu, niin sen kotelo on siellä konehuoneessa, rintapellissä olevan lukun takana. Kannattaa puhdistaa se puhallinkotelo ja voidella ne liukulaakerit.
-
Comment
-
Konepellin takareunan alapuolella, laatikon etupään yläpuolella, on luukku mistä löytyy puhallin ja pyyhkijän mootori + muu koneisto, silmä käteen ja tutkimaan: http://bmwfans.info/original/E30/2-T...1984/04/mg-64/ Tai tuonne oman pirssin valm. no: http://bmwfans.info/original/Originally posted by juustomummo View PostVoitko tarkentaa tätä "kotelo on siellä konehuoneessa, rintapellissä olevan lukun takana"?
Comment
-
-
Ilmanputsarikotelosta tuulilasiinpäin, siinä on tuo alipaineletku systeemi kiinni. Siis se irtoaa se levy siitä, toinen reuna on siellä akkutelineen tienoilla, ja toinen tuossa ison liittimen kohdilla. On muistaakseni 4 ruuvilla kiinni :think. 1 ruuvi näkyy tuossa kuvassa, sulakerasian lähellä.
Comment
-
tuo nuolen osottama suoja irti, muistaakseni 4-6 ruuvilla/pultilla kiinni. sieltä pitäis puhaltimen moottorin löytyä.
Edit: hidas, minkä sille voi..E30 /// 318i M-technik 2 cabrio
E36 /// M3
E61 /// 535d M-sport touring
Comment
-
Asia pahvi. Tarviiko tuosta irrotella mitään isompaa? mun tuurilla tarvii ja sitten jonkin hajoaa se on siinä
Comment
-
Ota tuo konepellin tiiviste irti tuosta tuulilasin alareunan kohdalta niin näät sen peltilevyn, sit 4 ruuvia nurkissa (voi olla aluks vähä piilosa) ja ite jouduin ottaan 325:ssa ainakin siinä pellissä olevan johtokourun irti joka on kahdella muovimutterilla kiinni. Sen lämppärin moottorin kiinnityspannan avaamiseen kannattaa käyttää sitten vaikka esim. naulaa (reikä siellä pannan alareunassa), eikä vääntää sitä väkisten paskaksi, tietysti ne muovisuojat eka joudut ottaan pois.
Comment
-
Huomenna pitää koittaa mutta veikkaan että on liian vaativa mulle
mut kiitos neuvoista. huomenna lisää.
Comment
-
Ei siinä mitään vaikeeta oo, nyppäät sen tiivisteen ekaks siitä tulipellin puoliväliltä irti niin näät sen pellin reunan, sitten etit ne 4kpl ristipääruuveja jolla tuo levy on kiinni, ei tartte muuta irrottaa paitsi tuon johtokourun voi joutua irrottaan että saa sivuun.
Comment
-
Tuossa tuli tuokin opearaatio ajanpuutteessa tehtyä, ei kovin vaikea homma tosiaankaan. Mutta itellä ainakin oli luukku neljällä 7mm kannalla olevalla ruuvilla kiinni, puhistelin vaan paineilmalla suurimmat sekä WD-40 rasvailin liikkuvia osia. Alko pyöriin ainakin paljon herkemmin. Tarvis tehä sama operaatio toiselle kolmekympille kun siitä lähtee vähän jo ääntäkin.Originally posted by Make H. View PostEi siinä mitään vaikeeta oo, nyppäät sen tiivisteen ekaks siitä tulipellin puoliväliltä irti niin näät sen pellin reunan, sitten etit ne 4kpl ristipääruuveja jolla tuo levy on kiinni, ei tartte muuta irrottaa paitsi tuon johtokourun voi joutua irrottaan että saa sivuun.E61 525DA - 09
EX: E90 325IA -06
EX: E46 328i 4d -00
Ex: E30 318i 2d -89
~M20 STROKER CLUB LAHTI~
Comment
-
huh olipa hommaa, mutta mitäs sielä oli ei mitään? 2 muovista poksia missä se tuuletin on ja ne liat ja mitä pitää rasvaa?
Comment

Comment