Announcement

Collapse
No announcement yet.

autopalo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • hytky
    Newbiemmer
    • Nov 2008
    • 3
    • In Finland

    autopalo

    BMW 325i E36 vm.1991 ei lähtenyt käyntiin.ei kipinää,ei polttoainetta.
    Vika oli kampiakselin asento tunnistimessa.Korjaamo hakkasi sen vasaralla ja rengas raudalla paikoilleen,koska reikä oli hapettunut.

    No nyt kävi niin,että auto syttyi palamaan kesken ajon!
    Liekit löivät kuskin puoleisesta pyöräkotelosta,jonka sammutin halon sammuttimella.Sen jälkeen huomasin myös moottoritilan olevan tulessa,sammutin myös sen.

    Ennen paloa ja auton sammumista kuului pieni pamaus.
    Takana ajanut autoilija kertoi liekkien tulleen auton alta keskeltä.
    Tuli poltti laturin jäähdytys putken yms.siltä alueelta.
    Nyt siellä on jossain joku oikosulku/maa vika??,koska auto saatiin ajamalla talliin,kävi vähän aikaa pihalla ja meinasi taas palaa.
    Missä vika,nyt on myös öljy vuoto,ja osa johdoista sulanut
  • arska84
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2006
    • 1356
    • Seinäjoki

    #2
    olisko pikku trolli?
    BMW PREMIUM

    BMW E46 318

    Comment

    • dumppi
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2006
      • 4351
      • sotkamo

      #3
      paska mäihä noh vakuutushan sen korvaa olettaen siis että sulla on palovak. ollut voimassa sitten arvauksia palohan on voinu saada alkunsa esim. vuotavasta bensaletkusta tms. joutuivatko purkamaan mitä korjaamolla? meinaan vaan että jos ovat sössineet kasausvaiheessa jotakin? tai jos ovat pieksäneet rengasraudalla sitä niin onko voinu joku bensaletku/putki vahingoittua? en kyllä yhtään tiedä missä ko. asentoanturi sijaitsee mutta voihan se olla et siinä lähellä on jotain bensaletkuja/ptukia ollu mitkä olis vaurioitunu... mutta tuo pamaus:think mikähän se sen sitte aiheuttanu...


      ps. olisin ehkä itse antanu palaa jos vakuutus voimassa ei herneitä
      Ex BMW:t: e30 318i 4d "tuninki"
      e36 325i coupé R.I.P
      e30 316 2d
      e36 318is coupé
      e36 323i 4d ac schnitzer replica


      Käyttis: e39 523i 4d
      Originally posted by rizzo
      Paras oli kyllä eräs viikonloppu club 96:ssa 5 tähden bensalenkkari jolla roikku nahkainen BMW-lippis vyöstä Ei ollu Fallu...
      |Sotkamo Connection|

      Comment

      • peto2
        BTCF Member
        • Jan 2007
        • 8262
        • Järvikylä (Nakkila)

        #4
        no nyt kun oot päässy katsomaan niin kerroppa että mistä tuli oli lähtenyt... helpottais tätä etädiagnosointia.. jos et tiedä niin laitappa vaikka kuvia jos joku muu tietäis
        F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
        ex:
        E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
        Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
        Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
        Nakkaa privaa jos tarvetta.

        Comment

        • tomippa
          Bimmer Fanatic
          • Jan 2006
          • 656
          • pk-seutu

          #5
          Veikkaisin bensaletkun räjähtämistä, ollut letku/liitos hieman huonossa hapessa, "kova" bensapaine (taitaa olla vakiona 3Bar luokkaa) ja ei ole kestänyt kyseistä painetta ja räjähtänyt. Bensa päässyt menemään kuuman pakosarjan päälle, josta tuleen syttynyt tai sitten jostakin saanut räjähdyksen yhteydessä kipinän..?

          Kuvat osista kertoisi enemmän, kuin tuhat sanaa.

          Comment

          • RedBullet
            Bimmer Fanatic
            • Aug 2007
            • 256
            • Anttola

            #6
            Oliko muuten Nurmijärven kohdilla motarilla?? Kauhee savu...

            Palovakuutuksella ois nyt paikkansa. Ja tosiaan kuvista vois päätellä paljon.
            No coffee breaks... No weekends... No sick days...

            "What do I do? I'm a athlete & yeah, it's a job. Only the day doesn't start at 9 & it won't end at 5. It starts from the time I open my eyes to the time I shut them. It's not a 5 day work week. I live it 24/7... This is a job. This is my life."

            Comment

            • WSE1
              Bimmer Enthusiast
              • Apr 2006
              • 3242
              • Suomusjärvi

              #7
              Originally posted by hytky View Post
              Vika oli kampiakselin asento tunnistimessa.Korjaamo hakkasi sen vasaralla ja rengas raudalla paikoilleen,koska reikä oli hapettunut.
              Ei heille ilmeisesti tullut mieleen puhdistaa anturin reikää...

              Comment

              • tabasco
                Bimmer Fanatic
                • Jul 2007
                • 851
                • fin

                #8
                Äkkiseltään kuulostaa ko. nyrkkipajan toiminta luvattoman kehnolta... Tiedä sitten onko tällä palotapauksen kanssa tekemistä, ja jos olisikin, vaikea varmaan saada kohlonäppiä vastuuseen. Toivottavasti vakuutus korvaa edes jotain.

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎