Announcement

Collapse
No announcement yet.

Upouusi 3.0i vs. 3.0i

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ricracing
    Bimmer Rookie
    • Dec 2005
    • 45
    • Helsinki

    Upouusi 3.0i vs. 3.0i

    Mitäs näistä fakta luvuista sanotte:

    Tuleva Z4 sDrive30i -vm 09
    258 hv / 6600 ja 310 Nm / 2 750
    CO2 EU5 199 g/km
    0 – 100 km/h 5,8

    Nykyinen 330i Cabriolet –vm 09
    272 hv / 6700 ja 320 Nm / 2750
    CO2 EU4 185 g/km
    0 – 100 km/h 6,7 s

    Oliskos niin, että uudet EU5 saastemääräykset
    alkavat viemään tehoja uusista bensakoneista?
  • Lallevihtinen
    Bimmer Fanatic
    • Sep 2006
    • 690
    • Tampere

    #2
    Kuitenki Z4 selvästi nopeempi 0-100 ajassa mutta enemmän päästöjä vaikka tehoo vähemmän..:think
    sigpic
    BMW E93 335i & BMW M550Dx
    EX:F30 320ix Performance, Audi A6 4G 3.0Tdi, Audi A5 Sportback, E46 M3 Cabriolet, X6 35d, X5 3.0sd, E92 335xi, Alpina B3 Cab, E60/E61 530d, Mini Cooper S, E46 330dAT
    XHP Vaihteisto ohjelmoinnit Tampereella, kysy privalla.

    Comment

    • Cell
      Bimmer Enthusiast
      • Jun 2004
      • 7037
      • Uusikaupunki

      #3
      Taitaa olla neliveto tuo zeta? Josko selittäis jo jotain.
      325i -08
      i3 REx -17
      M5 -98 Imolarot
      535i -90 N/A project (maatumassa)

      Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

      Comment

      • Tomi T
        BTCF Member
        • Apr 2003
        • 3859
        • Nokia

        #4
        Originally posted by Cell View Post
        Taitaa olla neliveto tuo zeta? Josko selittäis jo jotain.
        Ei taida olla.. xDrive meinaa nelivetoa, kuten kaikki varmasti tietää, ja tuo sDrive on nyt joku merkintä takavedolle.. aika perseestä

        Nuo 258/310 taitaa olla samat lukemat mitä oli joskus aiemmin tuossa 3l koneessa ainakin E90:ssä, liekkö sitten johtuu tuosta EU5-jutusta tosiaan että on tehot laskeneet. Outoa kyllä että CO2 on korkeampi.. Tai jospa noihin bemarin aivan ylimataliksi asetettuihin kulutusarvoihin aletaan saada taas jotain järkeä.
        BMW 330i M-sport G20 Portimao blau metallic '19
        ½ BMW i4 M50 Sunset orange metallic '24
        ½ BMW 335i xDrive E92 M-sport Saphirschwarz metallic '09
        BMW X5 3.0d E53 Sterling-grau metallic '05

        ex. 54*BMW

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎