Announcement

Collapse
No announcement yet.

Syylärin vaihto

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Lunideth
    Bimmer Rookie
    • Apr 2007
    • 80

Syylärin vaihto

Noni kävi niin että yks tuntematon ohitti ja kääntyi liian aikaisee joten sen auto osu minun autooni... kolarin jlk se kuski katosi oman auton kanssa unohtaen jättää yhteystiedot /yms. joten nyt autossa on kaula aika rutussa.
    Yksi hajonneista osista on syyläri. Ja ongelmana on se että en saa sitä mitenkään pois. Eli minulla on 535iA. Käsittääkseni siinä on 2 syyläriä etummainen pitää huolen ilmastoinnista ja laatikosta ja jä'lkimmäinen on se joka pitää huolen moottorista ja se hajosikin. Siinä hajosi liitos missä se liitetään putkeen nii se pitää vaihtaa.
    Onelmana on se että olen purkannut lähes kokonaan keuoan mutta en silti saa syyläriä pois. Se johtuu siitä että ensimmäisen syylärin putket ovat edessä se on koko ajan jumissa niissä. en viiti irroittaa niitä koska käsittääkseni jos teen sen niin ilmastointi nesteet ja öljyt valuu pois.
    Syyläri heiluu ja liikkuu mutta ei vaan lähde pois. Onko mitään neuvoa miten sen saa pois?
    ..::Bmw & Metal Forever::..
  • MGT
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2007
    • 360
    • Mynämäki-

Originally posted by Lunideth View Post
    Eli minulla on 535iA. Käsittääkseni siinä on 2 syyläriä etummainen pitää huolen ilmastoinnista ja laatikosta ja jä'lkimmäinen on se joka pitää huolen moottorista ja se hajosikin. Siinä hajosi liitos missä se liitetään putkeen nii se pitää vaihtaa.
    Elikkäs siellä keulalla on moottorin edessä syyläri joka jäähdyttää moottorin nestettä ja siinä syylärissä on myös vaihteiston nesteet samassa ja tämän edessä on ilmastoinnin kenno. Ilmastoinnin järjestelmä on paineellinen jotenka sieltä ei valu nesteet ulos vaan tulee paineella.

Comment

• Lunideth
      Bimmer Rookie
      • Apr 2007
      • 80

Originally posted by MGT View Post
      Elikkäs siellä keulalla on moottorin edessä syyläri joka jäähdyttää moottorin nestettä ja siinä syylärissä on myös vaihteiston nesteet samassa ja tämän edessä on ilmastoinnin kenno. Ilmastoinnin järjestelmä on paineellinen jotenka sieltä ei valu nesteet ulos vaan tulee paineella.
      Ok. Mut öljyt valuu pois?

Sain sen syylärin pois sieltä... Miten laittaa toinen tilalle on sitten taas uusi tarina...
      ..::Bmw & Metal Forever::..

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎