Moi!
Kyttäilin tuossa oman E39 vehkeen lämpiämättömyyden takia livedataa CS:n kautta, ja jäi ihmetyttämään moisen position arvon seilaaminen, eli Time main injection vaihteli moottorin tyhjäkäynnillä arvosta 400 - 700 us :think(myysekunteja, kun ei tuota myytä ollu näppiksissä). Time Pre injection oli kutakuinkin 300 myysekuntia...
Mitä arvo oikein meinaa ja ennenkaikkea mitä tuo vaihteluväli on - kierrokset olivat kuitenkin melkotarkkaa 750 rpm. Aiemmin olen huokaillut koslani puutumista - oisko tuossa yhtään syy-yhteyttä? Pienessä mielessä ajattelin vaikutusta esim nokan asentotunnistimen toimimattomuuteen tms.
niin - lämmöt jäivät alle 60 asteeseen , vaikka olin puristanut egr-venttiilin kierrota jäähdytysputken linttaan, taitaa mennä pääventtiilistä läpi..
kiitokset etukäteen jos joku viisas vaivautuu kommentoimaan...
Kyttäilin tuossa oman E39 vehkeen lämpiämättömyyden takia livedataa CS:n kautta, ja jäi ihmetyttämään moisen position arvon seilaaminen, eli Time main injection vaihteli moottorin tyhjäkäynnillä arvosta 400 - 700 us :think(myysekunteja, kun ei tuota myytä ollu näppiksissä). Time Pre injection oli kutakuinkin 300 myysekuntia...
Mitä arvo oikein meinaa ja ennenkaikkea mitä tuo vaihteluväli on - kierrokset olivat kuitenkin melkotarkkaa 750 rpm. Aiemmin olen huokaillut koslani puutumista - oisko tuossa yhtään syy-yhteyttä? Pienessä mielessä ajattelin vaikutusta esim nokan asentotunnistimen toimimattomuuteen tms.
niin - lämmöt jäivät alle 60 asteeseen , vaikka olin puristanut egr-venttiilin kierrota jäähdytysputken linttaan, taitaa mennä pääventtiilistä läpi..
kiitokset etukäteen jos joku viisas vaivautuu kommentoimaan...
Comment