e39 523 -96 mallia bemari,kuinka paljon tehot kasvaa tehoputkistolla ja mitä sellainen maksais??????????
Announcement
Collapse
No announcement yet.
tehoputkisto
Collapse
X
-
Originally posted by mäkinen View Poste39 523 -96 mallia bemari,kuinka paljon tehot kasvaa tehoputkistolla ja mitä sellainen maksais??????????
Hinnastoja löytynee esim. Marteliuksen sivuilta.MB W204 C320 CDI
Kawasaki Ninja ZX-7R
-
-
eli kannattaa lyödä perään vaan jotkut tarvike pärinäpörinäpöntöt. alle 100€/kpl. TOSIN voi olla toisten mielestä liiankin kovat äänet varsinkin matkaa ajaessa. mutta tehot vallan tuplaantuu ainakin näin talvikelissä
mutta jos tosiaan haluat laadukkaan putkiston niin siihen menee semmoinen 500-1000€
Comment
-
-
Originally posted by Rudenorth View PostJos vähän soundia haluaa niin kannattaa vähän ennemmän sijoittaa ja ostaa esim. Supersprintin mallistosta takavaimennin.
Itsellä oli yhdessä autossa ja ei hirveästi vakuuttanut äänien perusteella.
Comment
-
-
Originally posted by Noppe View PostJos tarkoitit vähän = eli todellakin vähän ääntä niin sitten Supersprint on vaihtoehto, mutta jos vähänkään enemmän haluaa mökää niin kääntyisin johonkin muuhun.
Itsellä oli yhdessä autossa ja ei hirveästi vakuuttanut äänien perusteella.MB W204 C320 CDI
Kawasaki Ninja ZX-7R
Comment
-
-
Jos dynottaa ilman vaimentimia ja katteja niin sillähän se selviää paljonko putken vaihdolla korkeintaan saadaan..2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Samaa mieltä monen muun kanssa ettei ne tehot paljon kasva vaihtamalla putkistoa, mutta kyllä pirssiin voi saada 5-10% till JOS vaihtaa koko satsin, eikä ainoastaan n.s. cat-back systeemin. Elikkä downpipet, race-katit, putkisto ja takavaimintimet ja sitten ne 5-10% VOI tulla. Jos on kyse "vaan" takapöntöistä niin vaikutus on mitätön - mutta hinta ihan erilainen (500 €?).
Mulla alla Supersprintin X-pipe ja Kellener Motorsportin SuperSound takapöntöt...hinta koko satsille yli pari tonnia (mutta silloinhan on tuplaputkisto ja pöntöt; M5). Downpipet ja racekatit ja kolme tonnia + till ainakin. Nelos- tai kutoskoneelle satsi maksaa ehkä pari kolme tonnia?
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View PostTähän väliin sopii taas legendaarinen vastaus... Jos tehoa haluat lisää ja haluat pitää vastaavan e39:n, niin vaihda 528:iin. Jos vielä tehoa haluaa lisää, niin siihen voi sitten miettiä vaimentimen vaihtoa ja M50 imusarjan vaihtoa, mistä on jo oikeasti hyötyä, eikä maksa paljoa.E34 540i 6-v manuaali touring #133/499
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View PostJos tehoa haluat lisää ja haluat pitää vastaavan e39:n, niin vaihda 528:iin.E90 325i M-Sport -06
--------------------------
Ex: E36 325i Coupe -94
Ex: E39 523i -98
Comment
-
-
Originally posted by rick the rocket View PostTosin tähän kohtaan täytyy lisätä, ettei omassa 328:ssa imusarjanvaihto m50 sarjaan tehnyt muuta kuin vääntöjen 20-30 häviämisen ja tehopiikin nousun 500 kierrosaluetta ylemmän tehojen pysyessä samoissa...
Onko tämä tulos sen jälkeen kun sait autosi tekniikan muilta osin kuntoon, lämpöongelman ym. hoidettua ja käytit uudelleen penkissä? Epäilen...530d GT F07 2010
325i E30 Cabriolet 1987
Ex.316i E30 coupe 1987, 325i E36 sedan 1991, 325iA E36 coupe 1993, 328i E36 coupe 1995, 330dA E46 Touring M-sport 2002, 330d E46 Touring M-sport 2004, 530d E61 Touring 2004, 730dA E38 sedan 1999, 740dA E38 sedan 2000, 530dA E61 Touring M-sport 2004, 730dA E65 2004, 328i E36 coupe M-sport 1996, X5 E70 2007
Comment
-
-
Originally posted by Erh4be View PostNo eipä tuossa autonvaihdoksessakaan noin kymmentä heppaa enempää saada jos sitäkään eli putkisto 523:een voi olla jo ihan varteenotettava vaihtoehto...
Comment
-
-
Originally posted by Bones View PostTuosta 528 on vaan helpompi saada niitä hevosia enemmän kuin 523 jos meinaa tehdä muutakin kuin vaihtaa pelkän putkiston.
Eipä tuosta 528:sta siitäkään ihan pikkurahalla kovin paljoa oteta irti, että kyllä se täytyy mennä sitten suoraan kasikoneisiin jos haluaa helpolla reilusti lisää paukkuaE90 325i M-Sport -06
--------------------------
Ex: E36 325i Coupe -94
Ex: E39 523i -98
Comment
-
Comment