Cliffordin hälytin?!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mok
    Newbiemmer
    • Nov 2008
    • 22

Cliffordin hälytin?!

Elikkä mulla on otsikon mukainen hälytin, mallista ei tietoa.(Joku viisas voi kertoa mistä löydän malli merkinnän) Ongelmana on, että en saa toimimaan sitä. Joitakin sulakkeita olen löytänyt ja vaihdepussin sekä takapenkin alla oli niihin liittyvät askit. (vaihdekepinpussin alla oli joku ?____? radar sensor eli joku tutkan tunnistin. Liittyy varmaankin tuohon kaukosäätimeen sillä ei siinä nyt varmaan mitään tutkanpaljastinta ole) Kaukosäädin on numeroitu 1-4 roomalaisin numeroin, mutta niitä painamalla ei tapahdu mitään. Olisiko siihen laitettu jokin koodi numeroilla jotta häläri saadaan päälle? Jos on, onko mahdollista nollata jotenkin koko hälytin? Edellinen omistaja on tuonut saksasta nelisen vuotta sitten eikä tiennyt hälyttimestä mitään.
    Kun löydän sen mallimerkinnän jostain, saattaa löytyä jotkut ohjeetkin jostain.
    Ja autohan oli 325 -92. Tehtaalla asennettu?
    Olishan tuo mukava saada toimimaan jotta sais kaukosäätöisen keskuslukituksen..
  • Lapa735ia
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2007
    • 303
    • Martinniemi

Moro,

Mulla oli jokunen vuosi takaperin kanssa cliffordin hälytin, ei kylläkään bemarissa.
    Tuo radar sensor on todennäköisesti liiketunnistin, omassa se oli kaksialueinen, vai miten sen nyt järkevästi ilmaisisi. Eli kun tuli auton viereen esim. räpläämään lukkoa, niin silloin antoi varoituksen ja jos vaikka oli ikkuna auki ja työnsit kouran sisälle, niin silloin antoi täys hälytyksen.

Onko kaukosäätimessä mitään valoa joka ilmaisisi onko kaukosäädin toimiva?
    Tuossa omassa hälyttimessä oli sulakkeita päävirtajohdotuksessa omansa ja sitten oli joitakin sulakkeita vielä siinä keskusyksikössä lisänä.
    Oletko tuon keskusyksikön löytänyt?
    E39 525 TDSA touring
    Ex: E39 523ia touring, E34 525ia touring, E34 535i, E32 735

Comment

• mok
      Newbiemmer
      • Nov 2008
      • 22

Originally posted by Lapa735ia View Post
      Moro,

Mulla oli jokunen vuosi takaperin kanssa cliffordin hälytin, ei kylläkään bemarissa.
      Tuo radar sensor on todennäköisesti liiketunnistin, omassa se oli kaksialueinen, vai miten sen nyt järkevästi ilmaisisi. Eli kun tuli auton viereen esim. räpläämään lukkoa, niin silloin antoi varoituksen ja jos vaikka oli ikkuna auki ja työnsit kouran sisälle, niin silloin antoi täys hälytyksen.

Onko kaukosäätimessä mitään valoa joka ilmaisisi onko kaukosäädin toimiva?
      Tuossa omassa hälyttimessä oli sulakkeita päävirtajohdotuksessa omansa ja sitten oli joitakin sulakkeita vielä siinä keskusyksikössä lisänä.
      Oletko tuon keskusyksikön löytänyt?
      Keskusyksikkö on luultavasti se takapenkin alla oleva(oli muistaakseni joku herkkyys säätö niinkuin siinä toisessakin.) Mulla on 2 kaukosäädintä molemmissa välkkyy vihreä valo yläkulmassa kun painaa numeroa. Mallimerkintä lukee varmaan keskusyksikössä? Pitää tänään katsoa se, jos siitä olisi jotain apua. Tuntuu et sieltä olisi sulake palanut tai otettu pois jostain koska ei anna minkäänlaisia elonmerkkejä.

Comment

Working...
      X