Mistä nopeasti eu-hyväksyttyjä virityskatlysaattoreita?
Autosta hajos katalysaattori ja pitäis löytää viikonloppuun mennessä eu-hyväksytty katalysaattori.
Octane stylingillä olis 2,5" katteja mutta ei oo eu-hyväksyttyjä...
BMW 320i touring 2007
BMW R1200 Gs lc 2013
Ex:BMW 320 da touring -06
Jos sinne pitää saada vaan joku katalysaattori viikonloppua varten niin eikö motonetistä saa tarvikekatteja joihin sitten hitsaa sopivat putket. Tai kattelee romikselta. Jos siis tarve on vain hetkellinen. Miksi siihen pitäisi joku virikatti sitä varten olla?
Jostain romusta volovon T-5:sesta varmaan löytys passelin kokonen jos kohalle sattuu. Saattas kestää enemmänkin kun viikonlopun.
sigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Jos sinne pitää saada vaan joku katalysaattori viikonloppua varten niin eikö motonetistä saa tarvikekatteja joihin sitten hitsaa sopivat putket. Tai kattelee romikselta. Jos siis tarve on vain hetkellinen. Miksi siihen pitäisi joku virikatti sitä varten olla?
Jostain romusta volovon T-5:sesta varmaan löytys passelin kokonen jos kohalle sattuu. Saattas kestää enemmänkin kun viikonlopun.
Siksi pitäis saada viikonloppuun mennessä ku ens viikolla työmatka pitenee aika reilusti, niin pitäis viikonloppuna saada se katti paikalleen...
Virikatit on paljon halvempia ku Bemarin käytetyt katalysaattorit.
Jos katin vaihtaa niin miksei samalla laita vähä paremmin virtaavaa mallia?
BMW 320i touring 2007
BMW R1200 Gs lc 2013
Ex:BMW 320 da touring -06
tarviiko sen olla eu-hyväksytty? itellä ei ainaskaa oo, eikä kukaan oo mitään kyselly, ja on katsastettu, ja maksoi 120€ se katti..:think
Uudemmissa tarvii, eli EU tyyppihyväksytyissä autoissa.
Vuonna 96 on ruvennu tulee tyyppihyväksyttyjä, 98 loppuvuoteen mennessä on tainnu kaikki autot olla jo...
Mitäköhän ihmeen merkitystä on katin EU-hyväksynnällä? Eikös pääasia ole, että päästöt on rajoissa vai lukeeko EU-hyväksytyissä kateissa isolla EU?
EU tyyppihyväksyttyhin autoihin ei saa vaihtaa osia jotka ei ole tyyppihyväksyttyjä.
Se on ihan sama vaikka putkesta tulis kukkasia ja kissanpentuja, mutta jos "uudessa" autossa on hyväksymätön tarvikekatti, voi leimaukko sen hylätä katsastuksessa.
EU tyyppihyväksyttyhin autoihin ei saa vaihtaa osia jotka ei ole tyyppihyväksyttyjä.
Se on ihan sama vaikka putkesta tulis kukkasia ja kissanpentuja, mutta jos "uudessa" autossa on hyväksymätön tarvikekatti, voi leimaukko sen hylätä katsastuksessa.
No, näinhän se menee ihan liian monen asian kanssa
Kuten esim. uusi Mustang, lasit on alkup. samanlaiset kuin ne joita suomessa (eu:ssa) vaihdetaan hyväksyttyihin, ainoastaan yksi leima puuttuu joka lasista valoja myöden-> ei kelpaa... kustannukset muutama tuhat €.
Kuten esim. uusi Mustang, lasit on alkup. samanlaiset kuin ne joita suomessa (eu:ssa) vaihdetaan hyväksyttyihin, ainoastaan yksi leima puuttuu joka lasista valoja myöden-> ei kelpaa... kustannukset muutama tuhat €.
Tossahan ois selvä markkinarako, ku rupeis tarjoomaan leimapalveluita. (Taitaa jo joku tarjotakin..)
Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre Z3 Roadster 2.8 '98isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Comment