olisko kellään vinkkejä miten sais 323i lisää potkua?vapaavirtaus suodatin&peltisarja olis valmiina yli200hp pitäs päässä ilman turboa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
323i viritys
Collapse
X
-
Koita hakua, pitäis löytyä jotain varmaankin.. aika paljon saa tehdä että saa 200heposta ilman ahdinta, mutta tuskimpa toi nyt mahotonta on. Tarttet vaan paljon rahaa. Nokka, kannen työstö, filtteri?, peltisarja, b-paineiden nosto? ym.. Niitä kaikkia perusjuttuja mitä nyt vapareihin tehdään..I Believed I Would Die.
-
-
joo e30 olis kyseessä.alkaa tuolla m20 ajo typäsemään kun ei ole potkua. tallissa olis 2.3 rokulissa jakorullan rikkoutuessa jäi lepäämään ja nyt himottas takaisin.eli viritys olis paikallaan,jos joltain löytys tuo m20 isoventtiili kansi siinä vissiin 4 milliä isommat venttiilit ja minkälainen nokka akseli pitäs laitta että sais lähtee myös alta 4000rpm
Comment
-
-
Et pääse mitenkään järkevällä summalla 2,3L iskutilavuudella 200hv asti. Vaihda 2.7L alakerta, teetätä kansi (325i on 2mm isommat venat 42/36, ei 4mm) ja laita 288 nokka sekä 325i imusarja & kaasuläppä ja iso ilmamäärämittari. Peltisarja & putkisto ja säädätä koko paska penkissä (jakajan ennakot).
IMHO ei kannata, laita pelkkä 2,7 alakerta ja tyydy siihen n 170-175hv ja 250Nm mitä siitä tulee pikkurahalla (alakerta n 300€ + remppaus n 300€)
Comment
-
-
jos olet tekemässä kunnolla M20 konetta... hommaan motronic ruisku härpäkkeet ja sitten vanha M20B20 kansi. M20B25 kansissa on valmiiksi tehty vituilleen kanavat tosi tarkoitukseen, paremmat virtaukset saa M20B20 kannesta loppupeleissä...
ilmamäärä mittarin voi heittää mäelle ja laittaa mapilla toimimaan homman jolloin saat alakiekoille huomattavasti lisää vääntöjäF33 435d Mineral-grau metallic
K40 K1200s sondermodell
Comment
-
-
Originally posted by janiM20B25 kansissa on valmiiksi tehty vituilleen kanavat tosi tarkoitukseen, paremmat virtaukset saa M20B20 kannesta loppupeleissä...
Väärässä olin muuten tossa eli 20 ja 25 kanavat ei ole samanlaiset vaan niissä on muotoeroa. My Bad :oops:
Comment
-
-
vielä yksi vaihtoehto. Laita megaruutta! Varmasti parempi kuin vakio motronikki. Ja kierroksia koneeseen pitäisi saada jotta teho nousisi. Eli kevyttä mäntää, pitkäkanki, lyhyt isku, yms. 200 hv on ihan haastava tavoite! ei mahdonton.
BTW miksei turboa?
En halua alottaa keskustelua " LAITA TURPO, DAA!!" vaan kysyn ihan mielenkiinnosta, miksi ei turboa?
Comment
-
-
Originally posted by JacekEt pääse mitenkään järkevällä summalla 2,3L iskutilavuudella 200hv asti. Vaihda 2.7L alakerta, teetätä kansi (325i on 2mm isommat venat 42/36, ei 4mm) ja laita 288 nokka sekä 325i imusarja & kaasuläppä ja iso ilmamäärämittari. Peltisarja & putkisto ja säädätä koko paska penkissä (jakajan ennakot).
IMHO ei kannata, laita pelkkä 2,7 alakerta ja tyydy siihen n 170-175hv ja 250Nm mitä siitä tulee pikkurahalla (alakerta n 300€ + remppaus n 300€)
Comment
-
-
Originally posted by qizmoNo onkos tollasessa rakennelmassa miten iso hyöty noista 325sen venttiileistä? eikai se kumminkaan kovin paljoo maksa jos laitattaa siinä kansirempan yhteydessä.
Mulla on käytetty sarja tollasiakin jos kiinnostaa mutta uusia saa tarvikkeenakin.
Comment
-
-
Originally posted by teme e30 320iolisko kellään vinkkejä miten sais 323i lisää potkua?vapaavirtaus suodatin&peltisarja olis valmiina yli200hp pitäs päässä ilman turboa.
Jos tuo iskupituus ei pitänyt paikkaansa niin riittää et sen ilmoittaa ei tartte ruveta avautumaan.e21 315, e46 330ci, f33 420
Comment
-
-
poraus 83.5mmm, uudet/sorvatut pattimännät(kupla)--->n.2.55cc tilavuudeksi. 325i:n venttiilit ja porttaus, 296 tai n.300 asteen nokka/kireemmät venajouset, puristukset jonnekkin 10.5-11 korville.
m-sport+ resepti.
Ei halpaa jokatapauksessa...Last edited by Suutari; 20-10-2005, 11:20.Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
-Official BTCF-Sauna Team-
-Official BTCF-Jusauksen allasteam-
-Team BTCF Top Alcohol-
-Team Pimp My Bride-
TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
R.I.P. 1K MOTORSPORTS
R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.
Comment
-
Comment