Announcement

Collapse
No announcement yet.

Katsastusten hinnat pääkaupunkiseudulla

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Keimo
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2003
    • 2032
    • Kekkoslovakia

Katsastusten hinnat pääkaupunkiseudulla

Tähän voisi listata käyttämiänne katsastusasemia sekä hintoja niistä katsastuksista joita olette suorittaneet po. laitoksella.

Pitäisi tehdä auton maahantulorekisteröinti ja Espoon K1-asema huusi 133 € po. tarkistuksesta. Kuulostaa miehekkäältä hinnalta vai onko hintataso normaali ?
  • HJP
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2004
    • 1282
    • Helsinki

Re: Katsastusten hinnat pääkaupunkiseudulla

Originally posted by Keimo
    Tähän voisi listata käyttämiänne katsastusasemia sekä hintoja niistä katsastuksista joita olette suorittaneet po. laitoksella.

Pitäisi tehdä auton maahantulorekisteröinti ja Espoon K1-asema huusi 133 € po. tarkistuksesta. Kuulostaa miehekkäältä hinnalta vai onko hintataso normaali ?
    Hyvin normaalilta kuulostaa, itse olen kuullut puhuttavan 120-150eurosta.

Comment

• -Tate-
      Moderator
      • Jan 2004
      • 3210
      • Nurmijärvi

47e oli vuosikatsastuksen hinta n. viikko sitten konalassa.
      I Believed I Would Die.

Comment

• Keimo
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2003
        • 2032
        • Kekkoslovakia

Re: Katsastusten hinnat pääkaupunkiseudulla

Originally posted by HJP
        Originally posted by Keimo

Hyvin normaalilta kuulostaa, itse olen kuullut puhuttavan 120-150eurosta.
        Ok. Yritin soitella A1-asemille Espooseen, mutta eipä kukaan vaivautunut vastaamaan sinnäkkäästä yrityksestä huolimatta.

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎