Olisi tosiaan pari kysymystä koskien ilmamassamittaria. Itselläni on autossa siemensin ilmamassamittari (328).
1) Mitä tarkoitetaan raja-arvoilla koskien ilmamassamittaria?
2) Voiko ilmamassamittari kulua vanhuuttaan niin, ettei se anna uusia muuttuneita arvoja eteenpäin, esim. lisääntynyt ilmansaanti tms.
Ja voiko mittari "kulua" noin ettei se vaikuttaisi auton käyntiin muutoin millään lailla?
ps. mikä aiheuttaa säksättävän äänen ilmeisesti tuon kaasuläppäkotelon päällä olevan anturin kohdalta tyhjäkäynnillä,...ominaisuus?
Roketti kiittää ja kuittaa..
1) Mitä tarkoitetaan raja-arvoilla koskien ilmamassamittaria?
2) Voiko ilmamassamittari kulua vanhuuttaan niin, ettei se anna uusia muuttuneita arvoja eteenpäin, esim. lisääntynyt ilmansaanti tms.
Ja voiko mittari "kulua" noin ettei se vaikuttaisi auton käyntiin muutoin millään lailla?
ps. mikä aiheuttaa säksättävän äänen ilmeisesti tuon kaasuläppäkotelon päällä olevan anturin kohdalta tyhjäkäynnillä,...ominaisuus?
Roketti kiittää ja kuittaa..
![Smoke](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/smoke.gif)