Jos hyvin käy ja nykyinen auto menee kaupaksi olisi tarkoitus hommata tilalle 325ti M-sport. Mulla on jo pitkään kummitellut visio 330ti compactista, koska sen toteutus olisi aika helppo. Muutama asia vaan askarruttaa; Onko compact samaa mallisarjaa muiden e46 koristen autojen kanssa? Ainakin alustan osalta sedan, coupe, touring ja compact ovat identtiset. Tältä kantilta katsottuna alusta olisi helppo askarrella vastaamaan 330i malleja. Jos se taas ei ole, menee koneen tehot karvan verran yli ja laillisuuspuoli vaikeutuukin sitten oleellisesti.
Mitä vaihtoehtoja tällöin olisi saada se vielä ihan laillisesti toteutettua? Joku poikkeuslupa akelta? Maksaa varmaan v*tusti... Sopiva valmiiksi rakennettu autokin olis jo kiikarissa Saksassa. Olis bilsteinin kynätolppaa ja vaikka mitä ja tuo paljon himoitsemani M-pakettikin löytyisi. Onko täällä muuten hajua siitä, miten saksassa nuo tekniikan mutoksen merkataan rek.otteeseen? Ajattelin vaan, että jos se 3.0L jäis huomaamatta rekisteröitäessä... Pikku askartelulla siihen saisi about 260hv ja se liikuttaisi kyllä kadettibemaria todella mukavasti, kulutuksen pysyessä suht järkevällä tasolla. Sitten vaan konttiin 320d merkki ja yksi ulostuo maahan päin taivutettuna
Mitä vaihtoehtoja tällöin olisi saada se vielä ihan laillisesti toteutettua? Joku poikkeuslupa akelta? Maksaa varmaan v*tusti... Sopiva valmiiksi rakennettu autokin olis jo kiikarissa Saksassa. Olis bilsteinin kynätolppaa ja vaikka mitä ja tuo paljon himoitsemani M-pakettikin löytyisi. Onko täällä muuten hajua siitä, miten saksassa nuo tekniikan mutoksen merkataan rek.otteeseen? Ajattelin vaan, että jos se 3.0L jäis huomaamatta rekisteröitäessä... Pikku askartelulla siihen saisi about 260hv ja se liikuttaisi kyllä kadettibemaria todella mukavasti, kulutuksen pysyessä suht järkevällä tasolla. Sitten vaan konttiin 320d merkki ja yksi ulostuo maahan päin taivutettuna

Comment