kyllä tuo carsoft piraattiversiona on hinta-laatu suhteen kohdallaan jos sitä verrataa alkuperäiseen
ja sen alkuperäiseen hintaan, ja satunnaiselle käyttäjälle ihan toimiva (huoltovalon nollaus/airbag-valon sammuttelu).
mutta ei missään nimessä kannata ostaa alkuperäisenä, täysin ylihinnoiteltu. hinta oli varmasti kohdallaan silloin vuosien 1 & 2 -välillä kun
muita vehkeitä ei oikeen DIS :n lisäksi ollut.
Bavarian Technic Diagnostic Tools For BMW and Mini Cooper. Windows Software that allows you to read and reset trouble codes stored in your BMW or Mini.
Bavarian Technic Diagnostic Tools For BMW and Mini Cooper. Windows Software that allows you to read and reset trouble codes stored in your BMW or Mini.
Kallisko?
hmm tuo professonial on siis 580 euroa. mitä tuolla saa sitten tehtyä mitä sillä INPA:lla ei saa? tuolla pro versiolla ilmeisesti saa säädettyäkin koneita? asiallisen näköinen paketti kyllä mutta onhan tuo aika hintavakin. muistelen nähneeni USB - INPA paketteja johonkin 200 euron pintaan netissä.
ohjelma on kehitysasteella, siellä luki että tuki vanhemmille automalleille on tulossa myöhemmin. jos dollarin kurssi vaikka sukeltaa taas reilusti niin sitten tuon hinta putoaa myös kohtuullisemmalle tasolle
itsellä ei ole minkäänlaista kokemusta tuollaisista softista mutta ajattelin sellaiseen (tuo tai INPA) kyllä sijoittaa siinä vaiheessa kun seuraavan BMW:n hommaan. eikö sillä näe sellaisia tietoja koneesta myös että voi ennustaa tulevia remontteja ja näkee kaikenlaista teknistä tietoa mistä on korjaamisessakin paljon apua?
Tuossa Bavarian Technikin softassa on kyllä paljon mielenkiintoisia ominaisuuksia, joihin tähän saakka on tarvinnut eri softia. Alussa on ilmeisesti keskitytty uudempien autojen softiin ja siinä onkin tuki x/2007-> autojen vaatimalle D-väylälle. Mitä noita satunnaisia beta-testaajien kommentteja olen lukenut, niin kovin keskeneräinen ja vajaa on tuo softa vielä kattavuudeltaan.
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Mitäs kaikkea tuo INPA oikein sitten tekee? :think
Diagnostiikan osalta ainakin E46/E39/E38 sukupolven autoissa lähes kaiken sen, mitä marmorin softa (DIS). Monilta osin tuo INPA on jopa parempi, vaikka käyttöliittymä on hieman karumpi.
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Diagnostiikan osalta ainakin E46/E39/E38 sukupolven autoissa lähes kaiken sen, mitä marmorin softa (DIS). Monilta osin tuo INPA on jopa parempi, vaikka käyttöliittymä on hieman karumpi.
Ok, kiitos tästä. Tiedä sitte uskaltaako tuollasta laittaa ensimmäiseksi ohjelmaksi.. Saa vielä sekotettua koko auton
mitä kaikkea tällä INPA:lla konkreettisesti voi siis tehdä?
oletetaan että mulla on INPA ja läppäri mukana kun menen ostamaan käytettyä bemaria niin näkeekö sillä esim jotain oleellista mitä välttämättä ei huomaisi muuten? se ainakin tukee myös e34 mallejakin.
ja tarkistusten lisäksi, voiko sillä myös säätää moottoria jotenkin? sen tiedän että vikailmoitukset saa nollattua ainakin.
mitä kaikkea tällä INPA:lla konkreettisesti voi siis tehdä?
oletetaan että mulla on INPA ja läppäri mukana kun menen ostamaan käytettyä bemaria niin näkeekö sillä esim jotain oleellista mitä välttämättä ei huomaisi muuten? se ainakin tukee myös e34 mallejakin.
ja tarkistusten lisäksi, voiko sillä myös säätää moottoria jotenkin? sen tiedän että vikailmoitukset saa nollattua ainakin.
INPAlla voit lukea auton diagnostiikan eli viat/vast, nollata huoltovalot, air-backin. Et voi säätää autoa inpalla. Tuo E34 kysymys on hiukan vaikeempi, ei lue ainakaan -93:sta ja esim E36 325 -95:kaan ei lukenut.
Eli kuten Clavu jo aikasemmin kertoi niin lähinnä E46, E39 ja jne uudemmat
Comment