Millaset coilit mahtaa olla. Hinta olis aika sopiva, eli pyörii siinä 900e nurkilla saksasta hommattuna. Pitäis olla säätöä sisään ja ulosvaimennukselle. Mietityttää vaan, että mistä patruunoista noi tolpat on kasattu. Mitään paskaa ei viittis ostaa tolla hinnalla. Var2 alustaa saa saksasta myös samaan hintaan, mutta säätöjä siinä on niukemmin. Compactiin tarttis alkaa metsästämään sopivaa alustaa... Kriiteerit ajomukavuuden/näön puolesta ovat jotakuinkin M-sport alustaa vastaavat. Jos menee paljon kovemmaksi = ei hyvä. Karvan enemmän vois kyllä olla tontissa ja vaimennuksen pitisi sitten ihan oikeasti toimia hyvin ja jopa hieman progressiivisestikkin.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
weitec hicon TX
Collapse
X
-
Noihan on tosiaan nykyään samaa tavaraa kuin KW, ainut että KW:ssa rosteri tolppa ja näissä joku keltapassivoitu tai mikä lie käsittely.
Syksyllä laitoin ja hyvin on näyttänyt kestäneen talven suolat.
Kokemusta on myös KW rostfree alustasta, kun ei keväällä säädöt pelannu. Oli hapettunu täysin jumiin. Tolppa irti ja vasta ruuvipenkissä lähti kierteet taas auki.E70 X5 30d -07
E60 520i -03
Comment
-
-
Tollainen weitec coil over oli Seat Leonissa pintakovempi, kun KW:n vastaava. Näitä tuli silloin verrattua, kun samaa konsernia on. Kaverilla oli siis toi KW.
Vaihdoin silloin Weitecin coil oversetin H&R + sachs alustan tilalle ja parempaan suuntaan meni.
Hintalaatusuhde oli mun mielestä todella hyvä.E46 320dAT -02
Comment
-
-
Originally posted by Juppe View Postvar2 = vain sisäänmenon vaimennuksen säätö, Hicon TX= säätö molempiin suuntiin, eli sama kuin var3.www.modificars.fi Dbilas, Wössner, Vogtland, Bastuck, Bosi, Greddy, D2, Lumma-tuning, FK, JOM, Bilstein, Eibach, G&M, Koni, KW, BBS...
Comment
-
-
Originally posted by Juppe View PostAi se oli niin... Täytyy nyt vielä miettiä hommaa. Ettei vaan työnnä käsiään paskaan kun säästää muutaman satasen...vähän eri hintaluokan settejä, missä on vaimennukset molempiin suuntiin. kannattaa miettiä myös Spaxia. niitäkin saa nyt vaimennuksen säädöillä edullisesti punnan kurssin takia.
Comment
-
-
Originally posted by Juppe View PostOliskohan niissä sitten konin patruunat niin kuin königsport FK tolpissa. Taidanpa ostaa semmoset.
Comment
-
-
Originally posted by Juppe View PostNo nii justiinsa. FK ei tosin käynyt kyllä mielessäkään. Pelkästän jo sen takia että completos myy niitä ja muutenkin sen firman (completos ja FK) tuotteilla raiskataan tässä maassa aivan liikaa autoja :P
Comment
-
-
Originally posted by Juppe View PostEi kannata. On kokemusta. Saatanan kova alusta ja tolpat tehty jostain käsittelemättömästä paskaraudasta joka on aivan ruosteessa ekan talven jälkeen. Kyllä ne vaihtoehdot taitaa olla Tein SS, Eibach pro, H&R, Koni tai KWvar2. Ehkä vogtlandin koni coilit olis kans ok.
Toi olikin unohtunut!
Puolen talven ajelun jälkeen oli Weitecin säädöt niin juntturassa, että työkalut lenteli. Ei taida olla pohjolan mallia noi kierteet?E46 320dAT -02
Comment
-
Comment