Onko kellään kokemuksia kyseisistä renkaista..?? itellä ois ajankohtasta alkaa kesärenkaat laittaan ja tossa ois 1 vaihtoehto.. voi myös ehottaa muita vaihtoehtoja jos hyviä kokemuksia... Kiitos.
Last edited by Jookuj; 21-03-2009, 13:55.
Reason: Elikkä 215/40 r17 ja 225/40 r17
___________________ BMW G30 520d -17
---------------------------------------------------------------------- MB c350 -11 BMW F11 M550D -14 Volvo s60 -13 R-Design Rebel Blue MB w211 -07 BMW e39 525i -01 BMW e36 325i -93 BMW e36 320i -92
Todella hyvä pito niissä ainakin oli kuivalla, eikä nyt mitään hirveän isoa negatiivistä sanottavaa osaa keksiä.
Kalustoa: E60 530D, E24 Turbo, 1502, 633Csi, Ford F250, Dodge Twinturbo Swinger, Pontiac GTO -66, Buick Skylark -68, jne - Official member of Team Järki & Kohtuus -
- You gotta pay to play -
Bf Goodrich ja Kleber on molemmat Michelinin omistamia rengasmerkkejä ja renkaina on ainakin omasta mielestä hyviä. Tallista löytyy nytkin yksi sarja 225/45 R17 koossa kesää odottamassa. Hiukan kalliimpiahan nuo on kuin mitä aasiasta tulevat renkaat, en sitten tiedä sanoa onko merkittävästi parempia kuin esim. Hankook, Kumho ja Falken...:think
''No smoke without a fire, but no fire without a diesel''
G-force profilerit on turbo-Suprassa...itse tykkään kyllä ko.renkaista, eikä minulla ole mitään pahaa sanottavaa. Varsinkin noi takanakit on saaneet joskus oikein kunnolla isän kädestä. Ottaisin heti samanlaiset, jos pitäisi valita.
Ja samat löytyy täältä E34-original koossa 225/55R16. Hyvät ovat ajaa ja hiljaiset verrattuna aiempiin Pirelli P6:siin, mutta tuntuvat ainakin Etelän karheilla tienpinnoilla kuluvan turhan nopeasti.
Hyvä pito oli noissa bf:ssä kuivalla mutta meluisammat kuin continental sport contact 3:t, ja sateella eivät pitäneet yhtä hyvin kuin contit. Tosin vähän eri hintaluokkaiset kumit kyseessä, mutta antaa ehkä vähän osviittaa..?
Onko kellään kokemuksia kyseisistä renkaista..?? itellä ois ajankohtasta alkaa kesärenkaat laittaan ja tossa ois 1 vaihtoehto.. voi myös ehottaa muita vaihtoehtoja jos hyviä kokemuksia... Kiitos.
Ainakin normaalina e36 renkaana (=225/45x17) asiallinen hinta (reilu satanen) ja tuolla ReifenTest.com:ssä kohtuulisen hyvät arvosanat paitsi pito lumella että uskaltaisin kyllä alle laittaa
Itsellä on ollut kyseiset renkaat E30:n alla ja autohan on pääasiassa rata-ajon opettelua varten. Hyvin olen näillä pärjännyt. Maantiellä renkaat eivät ole kovinkaan uraherkät ja jokaisessa tilanteessa on tullut hyvin toimeen. En tiedä sanoa kuoriutuvatko nuo nopeammin kuin muut, mutta sitä ne ainakin radalla tekivät melko paljon.