Elikkä tuollainen mahdollisesti oston kohteena.Mitä plussaa ja miinusta kyseisissä autoissa on. Aikomuksena n. 94-96 vm M3 tai 95-97 328 joko täältä tai Saksasta.Käyttökokemuksia ja asiallisia yhteyden ottoja.p.050-4909156
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M3 vai 328
Collapse
X
-
Re: M3 vai 328
Originally posted by jantsuElikkä tuollainen mahdollisesti oston kohteena.Mitä plussaa ja miinusta kyseisissä autoissa on. Aikomuksena n. 94-96 vm M3 tai 95-97 328 joko täältä tai Saksasta.Käyttökokemuksia ja asiallisia yhteyden ottoja.p.050-4909156
eiköhän se suurin ero ole tehossa...
ja hinnassa jos paalua lyötyy niin tottakai M3
-
-
Originally posted by LebaOriginally posted by jepsjos ei rahasta pulaa ni m3 :lol:**************BMW 325i E30
*TEAM HooCee*
**************
Comment
-
-
niinpä...kyllä se ämmä sitä menovettä ryystää eritavalla ku 2.8...mut niinku sanottu on jo jos ei oo rahasta kiinni niin ämmä!...2.8 ja m:än hinta ero ei loppujen lopuksi kovin suuri ole, jos tuonti vehkeestä kyse on...[/quote]
Ei ole suuri ero hinnoissa mutta kuntoluokka/historia ei ole silloin sama eli jos haluat esimerkiksi -95 328:sin jossa täydellinen huoltohistoria ja n. 100tkm.aj. Mutta jos haluaa samanlaisella historialla ja vastaavilla varusteilla olevan M3:sen niin kyllä sitä hinta eroa silloin kertyy sen verran että ero on jo huomattava.
Comment
-
-
Originally posted by juzze85Originally posted by LebaOriginally posted by jepsjos ei rahasta pulaa ni m3 :lol:
Comment
-
-
Originally posted by Dandy
Kyllä se vaan on mun mielestä aika suuri. -93 M3:n ja -95 328:n hintaero Suomeen tuonteineen ainakin 5000 euroa. Siis jos ajatellaan, että molemmat autot siistissä kunnossa eikä mitään pommeja...
Katsoisin tosin hyvin tarkkaan moottoriosaston hyvinvoinnin ehdokkaasta, ei liene M3:n padan osat/remppa kovin edukkaita2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by juzze85niinpä...kyllä se ämmä sitä menovettä ryystää eritavalla ku 2.8...
Aikomuksena n. 94-96 vm
Comment
-
-
m3:nen jos on rahaa
on lukkoperä, voimaan enemmän, kunnon penkit jne...
ja hinta säilyy paremminNykyään E46 330Cd M-Sport II -03
Ex. E30 320i 2d GTS -88
E46 330Cd (projekti V.2)
----------------------------
Comment
-
-
(En noista 328:en kulutuksista niin tiedä mutta uskoisin, että tuo M-mottiin ei rahaa juuri enempää bensan muodossa mene. Itellä kulutus ollut 10l satasella. Yllätyin todella ton taloudellisuudesta normaaliajossa. Matkassa 9 pintaa. Auto siis 3,2 M.)
-------------------------------------------------------------------------------------
mulla on tossa 328:ssa viimeisen 15 tkm matkalta keskikulutus ollut 8,7 litraa ja matka-ajossa kuluu noin 100 vauhdissa 7,3 litraa 100 kilometrillä.. tietty tuonkin koneen saa viemään bensaa niin paljon kuin jaksaa ostaa jos sille kenkää antaa kunnollae36 320 cabrio.
e36 328 coupe.
Comment
-
-
Suosittelen lämpimästi ämmää! itellä -93:nen erittäin mukava auto tosi ainoat miinukset 328:iin verrattuna on että siihen et saa madallusjousia ja madaltavia jousilautasia ym. halvempia viri osia kun 328:iin mutta laittaa sitten coiloverit niin kyllä kelpaa ajella! eikä vie paljoakaan enempää menovettä kun tollanen 328i! itellä on 326hp ja 388nm koneessa ja kulutus 8.5-10.5 välissä normaali ajossa! vakio motti kuluttaa ehkäpä vielä vähemmän!E30 325i cabrio
E21 315
E70 x5 30xd
Comment
-
-
Eiku osta 316i, se on tosi hyvä sporttinen peli. Jos siinä on jollai ihmeen kaupalla vaik nahkapenkit tai ilmastointi, niin heitä menee ne heti. Sit vaan liimaat m3 merkin takaluukkuun, ja johan ruopii asvaltin kuralle!
Jos tollasia kysyt niin sun ei pitäs ajaa bemarilla ollenkaan :roll:
Siitä arvon säilymisestä, E36 M3:sta on tehty moninkertaisesti enemmän kun E30:stä, et kyl sen E30 m3 hinta siihen saatavuuten perustuu aika lailla... mene ja tiedä...bodi on mun koti
Comment
-
Comment