Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mistä sai tilattua napit keskuslukon kauko-ohjaimeen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • fastandfurious
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2004
    • 1731
    • Tampesteri

Mistä sai tilattua napit keskuslukon kauko-ohjaimeen?

Eli Ebay-linkki hakusessa. Se oli jokuaika sitten täällä foorumillakin esillä, mutta en löytänyt sinnikkään hakemisen jälkeenkään.

Kyseessä siis se aikaisempi kuin salmiakki avain, josta on ne kumiset napit hurjassa kunnossa.

Kiitos avusta etukäteen!
    ---------------------------------------------------
    E91 325d M-Sport
    ex. E36 320 coupe -97, E46 320 sedan -99, Audi A3 2,0 Fsi -04,
    E46 330iA-02, Skoda Octavia RS -07, z3 roadster 1.9 -98
  • bimmeri-1
    Newbiemmer
    • Dec 2007
    • 17

Originally posted by fastandfurious View Post
    Eli Ebay-linkki hakusessa. Se oli jokuaika sitten täällä foorumillakin esillä, mutta en löytänyt sinnikkään hakemisen jälkeenkään.

Kyseessä siis se aikaisempi kuin salmiakki avain, josta on ne kumiset napit hurjassa kunnossa.

Kiitos avusta etukäteen!
    Moro!Jos löydät jostain niin viititkö kertoa paikan tännekin,on meinaan kanssa aika "hurjassa" kunnossa tuo avain..

Comment

• Flart
      Bimmer Fanatic
      • Feb 2006
      • 433
      • Pilkanmaa

ite ettiskelin avaimeen uusia "kuoria" mut eipä mistää tuntunu löytyvän, niin kävin marmoritiskiltä ostaas uuden avaimen... 155e
      Last edited by Flart; 05-04-2009, 23:23.
      Nykyiset.
      Bmw e34 m5 touring -94. Bmw e30 325i 24v touring -93. Bmw e34 525ix 4d sedan -93. Bmw e30 335i -85 (ratapommi projekti).

Entiset.
      Bmw e30 325i -88. Bmw e34 535i -88. Bmw e30 325i -87. Bmw e30 327i -85. Bmw e30 318i -84. Bmw e21 315 -81. Bmw e12 528i -78. Bmw e28 525i -84.

Comment

• MasaTDS
        Bimmer Enthusiast
        • Feb 2006
        • 1606
        • Tampere

Onko jollain linkkiä tai tietoa mistä saisi uuden näppäinmaton tai koko uuden kaukosäätimen e36:n auton on 4/93 cabriolet,infrapuna kaukolukolla,eli kaukosäädin päällepäin samanlainen kuin uudemmat e36,e39,e38,e46,mutta tässä kaksi nappia,merkkiliikkeessä hintaa 180€ joten se ei kiinnosta,ebaysta ilmeisesti saa mutta kun en itse löydä.

Tossa kuva muuten samanlaisesta avaimesta,mutta tossa on 2napia vierekkäin ja mulla vain yksi nappi sillä kohtaa.
        Last edited by MasaTDS; 28-03-2010, 22:32.
        E24 635csi
        M-B W140
        Citroen c4 coupe
        H-D sportster chopper

Kodin remontit kattavasti ammattitaidolla
        Myös autohuollot,remontit,lohko/säteilylämmitinasennukset tampereella.
        Yhteydet privalla tai allaolevien sivujen kautta
        www.mpanet.fi

Comment

• Matula
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2007
          • 1706

Ebay linkki

Jos tuo kohde ei nappaa niin sitä voisi etsiä sieltä niinkin kryptisillä hakusanoilla kuin "bmw e39 key".

Tuollaista Masan kuvailemaa avainta ei oitis tullut vastaan.
          Last edited by Matula; 15-06-2009, 21:29.

Comment

• MasaTDS
            Bimmer Enthusiast
            • Feb 2006
            • 1606
            • Tampere

Originally posted by Matula View Post
            Ebay linkki

Jos tuo kohde ei nappaa niin sitä voisi etsiä sieltä niinkin kryptisillä hakusanoilla kuin "bmw e39 key".

Tuollaista Masan kuvailemaa avainta ei oitis tullut vastaan.
            Juu oon kans ebaysta yrittänyt katella,mutta kun saksakaan ei taivu niin saksan ebaysta ei pysty kunnolla hakeen.
            Taitaa olla aika harvinainen toi malli mikä mulla on.
            Käytettykin kelpaa jos ehjillä napeilla,ilman sisuskalujakin saa olla,tarjoa jos löytyy.
            E24 635csi
            M-B W140
            Citroen c4 coupe
            H-D sportster chopper

www.mpanet.fi

Comment

• aaronp
              Bimmer Fanatic
              • Sep 2005
              • 908
              • Pirkanmaa

Originally posted by MasaTDS View Post
              Juu oon kans ebaysta yrittänyt katella,mutta kun saksakaan ei taivu niin saksan ebaysta ei pysty kunnolla hakeen.
              Taitaa olla aika harvinainen toi malli mikä mulla on.
              Käytettykin kelpaa jos ehjillä napeilla,ilman sisuskalujakin saa olla,tarjoa jos löytyy.

Tästä apua vaivaan;

Toi ALIBABA ( ) on sitten "tukkureiden markkinapaikka" joten valehtele kohtuullisesti tilaavasi samplen ja sovit että mikäli tuote sinua miellyttää niin teet sitten isomman tilauksen, itse olen tilannut jonkin verran suoraan noilta tukkureilta aasiasta kamaa ja ainoa negatiivinen puoli on siinä että ne on sitten pirun aktiivisia pitään yhteyttä spostilla ja lähettelee hinnastojaan jatkuvalla syötöllä, toki, jos on oikeen erikoismies niin avaa tota tilausta varten uuden sposti osoitteen johonka sitten vastaanottaa nää tilauspostit+tulevat "Dear MasaTDS (eikös se o sun oikee nimi?) how are you doing? We have this new awesome product...mainosviestit.

EDIT. Ja et sitten tilaa sieltä noita Decodereita tai lockpikkejä ja tuu nussiiin mun tourinkia
              Last edited by aaronp; 16-06-2009, 22:23.

Comment

• MasaTDS
                Bimmer Enthusiast
                • Feb 2006
                • 1606
                • Tampere

Originally posted by aaronp View Post
                Tästä apua vaivaan;

Toi ALIBABA ( ) on sitten "tukkureiden markkinapaikka" joten valehtele kohtuullisesti tilaavasi samplen ja sovit että mikäli tuote sinua miellyttää niin teet sitten isomman tilauksen, itse olen tilannut jonkin verran suoraan noilta tukkureilta aasiasta kamaa ja ainoa negatiivinen puoli on siinä että ne on sitten pirun aktiivisia pitään yhteyttä spostilla ja lähettelee hinnastojaan jatkuvalla syötöllä, toki, jos on oikeen erikoismies niin avaa tota tilausta varten uuden sposti osoitteen johonka sitten vastaanottaa nää tilauspostit+tulevat "Dear MasaTDS (eikös se o sun oikee nimi?) how are you doing? We have this new awesome product...mainosviestit.

EDIT. Ja et sitten tilaa sieltä noita Decodereita tai lockpikkejä ja tuu nussiiin mun tourinkia
                Kiitoksia,juuri tuo on oikea malli,pitääpä ajatuksella lukea tuo kun ei oikeen kielet taivu että miten tuolta tilataan ja mitä tuo tulee maksamaan,voisi samalla tilata parikin.
                Ei huolta ei oo tarvista nyt tourinkille
                E24 635csi
                M-B W140
                Citroen c4 coupe
                H-D sportster chopper

www.mpanet.fi

Comment

• Matula
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jul 2007
                  • 1706

Originally posted by MasaTDS View Post
                  Kiitoksia,juuri tuo on oikea malli,pitääpä ajatuksella lukea tuo kun ei oikeen kielet taivu että miten tuolta tilataan ja mitä tuo tulee maksamaan,voisi samalla tilata parikin.
                  Ei huolta ei oo tarvista nyt tourinkille
                  Parikin tai siis minimitilaus on 500 paria eli 1000kpl, aaronin vinkki pyytää mallikappaletta taitaa olla se oikea tapa saada yksi omaan käyttöön. Katsellaan jos ebayssa tulee vastaan.

Ja hei masaTDS, kiitos neuvoistasi jotka sain privaan joitain päiviä sitten.

Comment

• MasaTDS
                    Bimmer Enthusiast
                    • Feb 2006
                    • 1606
                    • Tampere

juu jos ton mallin kaukosäädintä jossain näkyy,voipi laittaa ilmoitusta
                    E24 635csi
                    M-B W140
                    Citroen c4 coupe
                    H-D sportster chopper

www.mpanet.fi

Comment

Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎