Mistä sai tilattua napit keskuslukon kauko-ohjaimeen?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• MasaTDS
    replied
    juu jos ton mallin kaukosäädintä jossain näkyy,voipi laittaa ilmoitusta

Leave a comment:

• Matula
    replied
    Originally posted by MasaTDS View Post
    Kiitoksia,juuri tuo on oikea malli,pitääpä ajatuksella lukea tuo kun ei oikeen kielet taivu että miten tuolta tilataan ja mitä tuo tulee maksamaan,voisi samalla tilata parikin.
    Ei huolta ei oo tarvista nyt tourinkille
    Parikin tai siis minimitilaus on 500 paria eli 1000kpl, aaronin vinkki pyytää mallikappaletta taitaa olla se oikea tapa saada yksi omaan käyttöön. Katsellaan jos ebayssa tulee vastaan.

Ja hei masaTDS, kiitos neuvoistasi jotka sain privaan joitain päiviä sitten.

Leave a comment:

• MasaTDS
    replied
    Originally posted by aaronp View Post
    Tästä apua vaivaan;

Toi ALIBABA ( ) on sitten "tukkureiden markkinapaikka" joten valehtele kohtuullisesti tilaavasi samplen ja sovit että mikäli tuote sinua miellyttää niin teet sitten isomman tilauksen, itse olen tilannut jonkin verran suoraan noilta tukkureilta aasiasta kamaa ja ainoa negatiivinen puoli on siinä että ne on sitten pirun aktiivisia pitään yhteyttä spostilla ja lähettelee hinnastojaan jatkuvalla syötöllä, toki, jos on oikeen erikoismies niin avaa tota tilausta varten uuden sposti osoitteen johonka sitten vastaanottaa nää tilauspostit+tulevat "Dear MasaTDS (eikös se o sun oikee nimi?) how are you doing? We have this new awesome product...mainosviestit.

EDIT. Ja et sitten tilaa sieltä noita Decodereita tai lockpikkejä ja tuu nussiiin mun tourinkia
    Kiitoksia,juuri tuo on oikea malli,pitääpä ajatuksella lukea tuo kun ei oikeen kielet taivu että miten tuolta tilataan ja mitä tuo tulee maksamaan,voisi samalla tilata parikin.
    Ei huolta ei oo tarvista nyt tourinkille

Leave a comment:

• aaronp
    replied
    Originally posted by MasaTDS View Post
    Juu oon kans ebaysta yrittänyt katella,mutta kun saksakaan ei taivu niin saksan ebaysta ei pysty kunnolla hakeen.
    Taitaa olla aika harvinainen toi malli mikä mulla on.
    Käytettykin kelpaa jos ehjillä napeilla,ilman sisuskalujakin saa olla,tarjoa jos löytyy.

Tästä apua vaivaan;

Toi ALIBABA ( ) on sitten "tukkureiden markkinapaikka" joten valehtele kohtuullisesti tilaavasi samplen ja sovit että mikäli tuote sinua miellyttää niin teet sitten isomman tilauksen, itse olen tilannut jonkin verran suoraan noilta tukkureilta aasiasta kamaa ja ainoa negatiivinen puoli on siinä että ne on sitten pirun aktiivisia pitään yhteyttä spostilla ja lähettelee hinnastojaan jatkuvalla syötöllä, toki, jos on oikeen erikoismies niin avaa tota tilausta varten uuden sposti osoitteen johonka sitten vastaanottaa nää tilauspostit+tulevat "Dear MasaTDS (eikös se o sun oikee nimi?) how are you doing? We have this new awesome product...mainosviestit.

EDIT. Ja et sitten tilaa sieltä noita Decodereita tai lockpikkejä ja tuu nussiiin mun tourinkia
    Last edited by aaronp; 16-06-2009, 21:23.

Leave a comment:

• MasaTDS
    replied
    Originally posted by Matula View Post
    Ebay linkki

Jos tuo kohde ei nappaa niin sitä voisi etsiä sieltä niinkin kryptisillä hakusanoilla kuin "bmw e39 key".

Tuollaista Masan kuvailemaa avainta ei oitis tullut vastaan.
    Juu oon kans ebaysta yrittänyt katella,mutta kun saksakaan ei taivu niin saksan ebaysta ei pysty kunnolla hakeen.
    Taitaa olla aika harvinainen toi malli mikä mulla on.
    Käytettykin kelpaa jos ehjillä napeilla,ilman sisuskalujakin saa olla,tarjoa jos löytyy.

Leave a comment:

• Matula
    replied
    Ebay linkki

Jos tuo kohde ei nappaa niin sitä voisi etsiä sieltä niinkin kryptisillä hakusanoilla kuin "bmw e39 key".

Tuollaista Masan kuvailemaa avainta ei oitis tullut vastaan.
    Last edited by Matula; 15-06-2009, 20:29.

Leave a comment:

• MasaTDS
    replied
    Onko jollain linkkiä tai tietoa mistä saisi uuden näppäinmaton tai koko uuden kaukosäätimen e36:n auton on 4/93 cabriolet,infrapuna kaukolukolla,eli kaukosäädin päällepäin samanlainen kuin uudemmat e36,e39,e38,e46,mutta tässä kaksi nappia,merkkiliikkeessä hintaa 180€ joten se ei kiinnosta,ebaysta ilmeisesti saa mutta kun en itse löydä.

Tossa kuva muuten samanlaisesta avaimesta,mutta tossa on 2napia vierekkäin ja mulla vain yksi nappi sillä kohtaa.
    Last edited by MasaTDS; 28-03-2010, 21:32.

Leave a comment:

• Flart
    replied
    ite ettiskelin avaimeen uusia "kuoria" mut eipä mistää tuntunu löytyvän, niin kävin marmoritiskiltä ostaas uuden avaimen... 155e
    Last edited by Flart; 05-04-2009, 22:23.

Leave a comment:

• bimmeri-1
    replied
    Originally posted by fastandfurious View Post
    Eli Ebay-linkki hakusessa. Se oli jokuaika sitten täällä foorumillakin esillä, mutta en löytänyt sinnikkään hakemisen jälkeenkään.

Kyseessä siis se aikaisempi kuin salmiakki avain, josta on ne kumiset napit hurjassa kunnossa.

Kiitos avusta etukäteen!
    Moro!Jos löydät jostain niin viititkö kertoa paikan tännekin,on meinaan kanssa aika "hurjassa" kunnossa tuo avain..

Leave a comment:

• Mistä sai tilattua napit keskuslukon kauko-ohjaimeen?

Eli Ebay-linkki hakusessa. Se oli jokuaika sitten täällä foorumillakin esillä, mutta en löytänyt sinnikkään hakemisen jälkeenkään.

Kyseessä siis se aikaisempi kuin salmiakki avain, josta on ne kumiset napit hurjassa kunnossa.

Kiitos avusta etukäteen!
Working...