Yritin selailla kirjoituksia todellisista kilometrimääristä mutta huomasin ettei kukaan muu ole kuullut konstista jonka minulle yksi nimeltämainitsematon autokauppias kertoi. Eli näin toimitaan. istu autoon ja paina trippimittarin nollausnappia kerran. ilman virtoja tai mitään. Oon myös kuullut joiltain satunnaisilta bemaria ostamassa olevilta tyypeiltä samasta tempusta. Ykskin kaveri oli kokeillut samaa temppua ja oli myyjän mukaan ruutuun pompannut runkonumero... En tiedä mistä siinä on kyse mut voisko tuommonen unohtua jos ruuvaa lukemaa. Ja kysessä on e36. Mielipiteitä?:think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mittarilukemista...
Collapse
X
-
Originally posted by superb View PostEi pidä paikkaansa. Se ekana tuleva 3xxxxxxxx on muistaakseni mittariston osanumero. "Oikeita" kilsoja ei näe mistään, siksi uskottava huoltokirja, auton hyvä kunto, sisustan hyvä kunto yms on parhaimmat takeet kilsojen paikkansapitävyydelle.E30 316 -87
E91 325i -06
E61 530d -06
F10 520d -14
ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3
Comment
-
-
Originally posted by Oxygene View PostYritin selailla kirjoituksia todellisista kilometrimääristä mutta huomasin ettei kukaan muu ole kuullut konstista jonka minulle yksi nimeltämainitsematon autokauppias kertoi. Eli näin toimitaan. istu autoon ja paina trippimittarin nollausnappia kerran. ilman virtoja tai mitään. Oon myös kuullut joiltain satunnaisilta bemaria ostamassa olevilta tyypeiltä samasta tempusta. Ykskin kaveri oli kokeillut samaa temppua ja oli myyjän mukaan ruutuun pompannut runkonumero... En tiedä mistä siinä on kyse mut voisko tuommonen unohtua jos ruuvaa lukemaa. Ja kysessä on e36. Mielipiteitä?:think
Comment
-
-
Originally posted by peltone View PostMinkäs kilometrilukeman Carsoft sitten antaa? Oli minulla lähes oikein (lue 2-3km pielessä) kun tarkisteltiin ja jollain toisella kaverilla kuulemma lE46:sessa ähes 20tkm pielessä mittariston lukemaan verrattuna..:think Saksasta tuotu. Bugi ohjelmassa?
Toi 20tkm viittais jo johonkin muuhun
Comment
-
-
Originally posted by Lanakt View PostMua kans kerran yritettiin moisella tempulla kusettaa. Nimeltämainitsemattoman autokaupan (Sulan teollisuusalue) karvakäsi. Se on mittariston sarjanumero.
Voi olla kusetus joo, mutta suurin osa ei tiedä tosta jutusta mitään niin noita "väärinymmärryksiä" sattuu.
Comment
-
-
Originally posted by peltone View PostMinkäs kilometrilukeman Carsoft sitten antaa? Oli minulla lähes oikein (lue 2-3km pielessä) kun tarkisteltiin ja jollain toisella kaverilla kuulemma lE46:sessa ähes 20tkm pielessä mittariston lukemaan verrattuna..:think Saksasta tuotu. Bugi ohjelmassa?E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Originally posted by superb View PostEi pidä paikkaansa. Se ekana tuleva 3xxxxxxxx on muistaakseni mittariston osanumero. "Oikeita" kilsoja ei näe mistään, siksi uskottava huoltokirja, auton hyvä kunto, sisustan hyvä kunto yms on parhaimmat takeet kilsojen paikkansapitävyydelle.
Joo sen onki tässä se JÄNNÄ juttu että kun viimeksi katsoin niin sain saman lukeman mitä oli matkamittarissa... Mystillistä...
Comment
-
-
no mikä oli loppu tulos?
olen katsonut tämän http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=113747
mut mitä ne lukemat tarkoittaa siinä 1 valikon alla?e39
e28
Comment
-
Comment