Mielestäni paska idea kokonaisuudessaan mutta jos päädyt kuitenki siihen nii minkä helvetin takia et maalais koko ovia ja lokareita? Isompi työ sulla on häivyttää ne rajat ja kiilottaa sitten.. Vähemmällä vaivalla hierasee ovet ja loksut kokonaan mataksi ja heittää värit yli asti eikä häivyttele... Ja unohda ne tarrat.. Eiköhän ne ole nähty nii ja ehkä halvemmallakin selviät kun ostat tarrojen sijasta vähän enempi maalia ja saat sentään naarmuttoman kyljet samalla... Olettaen että osaat hommasi eikä näkyviin jää kitti rajoja ja naarmuja yms... Ei nimittäin tuo kylkien siloittelu ole mistään helpoimmasta päästä...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
kylkien siloitus
Collapse
X
-
Ex BMW:t: e30 318i 4d "tuninki"
e36 325i coupé R.I.P
e30 316 2d
e36 318is coupé
e36 323i 4d ac schnitzer replica
Käyttis: e39 523i 4d
Originally posted by rizzoParas oli kyllä eräs viikonloppu club 96:ssa 5 tähden bensalenkkari jolla roikku nahkainen BMW-lippis vyöstä Ei ollu Fallu...
-
-
Mä en ymmärrä tuota peltisoiron hitsaamista noihin uriin, paljon helpommalla ja mun mielestä parempi tulee kun vaan tinaa ne urat täyteen, tässäkin hommassa tosin pitää vähän ymmärtää tinaamisen päälle ettei ovet ole ihan mutkalla
Tosin hyvä vaihtoehto on myös tuo hiilikuitu- ja lasikuitukittikinRange Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
-
Originally posted by makkis View PostMä en ymmärrä tuota peltisoiron hitsaamista noihin uriin, paljon helpommalla ja mun mielestä parempi tulee kun vaan tinaa ne urat täyteen, tässäkin hommassa tosin pitää vähän ymmärtää tinaamisen päälle ettei ovet ole ihan mutkalla
Tosin hyvä vaihtoehto on myös tuo hiilikuitu- ja lasikuitukittikin
No, mikä vaan käy, koska nämä listattomat e36:set ovat niin tyylikkäitä että kannattaa tosiaankin satsata:
Last edited by Hemi; 30-04-2009, 13:43.
Comment
-
-
Täällä yleinen kanta tuntuu olevan, että erilainen = rumaa ja joka ideasta haetaan kaameimmat ääripään toteutukset (kuten em. kikkare). Kukin tehköön tyylillään, ei tarvi kaikkia miellyttää ja tyytyä siihen orkkis tai m-tekki lookkiin.
ei nyt ihan silotellut kyljet, mutta toimii pelkästään ilman listojakin...
http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=29951&postdays=0&postorder=asc&sta rt=38
Comment
-
-
Originally posted by Hemi View PostTinaus?
Jos listojen poisto on mielessä nii kannattaa ottaa huomioon se että paskasilla keleillä auto likastuu paljon enempi ja nopeemmin.BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek
BMW 330d touring e46 -05
Ford Cortina Mk2 1600 -70
ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
Comment
-
-
Originally posted by bimmer e36 View Postmitäpä mieltä olette tällaisesta kun ajattelin kesä aikana nyppästä nuo kylki listat irti ja siloittaa kolot.mielessä olisi sellainen että en aio maalata kylkiä ollenkaan kokonaan vaan paiskaan kittiä listan koloihin,hion tasaseks,maalaan vain kittikohdat ja laitan jonkinlaiset kylkitarrat.jotain naarmujankin löytyy kyljestä jotka vitutta niin perkeleesti,menisipä nekin sitten piiloon.
Tuo pelkällä kitillä niiden listaurien täyttäminen ja siistin ja tasaisen lopputuloksen aikaansaaminen osamaalauksien sekä teippauksen kanssa kuulostaa lähinnä naurettavalta ja mahdottomalta.
Jos tässä nyt pyrittiinkään siistiin lopputulokseen niin vie autosin maalaamoon ja pyydä maalaamaan kyljet listoista alaspäin niin ne harmittavat naarmut häviävät. Jos listat ovat huonossa kunnossa niin niitä saa kaupasta uusia.
Jos taas haluat poistaa listat ihan tekemisen ilosta ja olla tuning,erilainen ja omaa silmää miellyttävä eikä lopputuloksen siisteydellä ole niin kamalasti väliä niin sittenhän vain taivas on rajana ja listanurien täyteaineellakaan ei liene kamalasti merkitystä.E30 325i Cabriolet M-Tech2 ´91 M52 projekti
E30 316 4d '89
E36 M3 Coupe '93
F30 318d '13
Ex e21:316´81 e30:325´89, 316i´88, 316i´89, 318i´89, 320i´86 e34:M5´90 e36:328i Touring M-Sport ´96 e38:740iA ´94 E39 530da Touring '00 e91: 320d ´06 M-Sport
Comment
-
-
Mietippä mille alalle tulee kittiä jos teet tuon homman noin.
Se kun ei toimi niin että laitat uran täyteen ja pikkuisen hipsautat.
Eli menee jokatapauksessa kyljet maalaukseen.
Jos taas aiot vain oikeati täyttää vain ne urat, niin eikö olisi sama vain teipata se listaton kylki?
Vierestä kerran katsoin, ja todella korkealle se täyteaine nousee, jotta tulee "oikean" muotoinen siitä ovesta.Olli.
Comment
-
-
Originally posted by dumppi View PostMielestäni paska idea kokonaisuudessaan mutta jos päädyt kuitenki siihen nii minkä helvetin takia et maalais koko ovia ja lokareita? Isompi työ sulla on häivyttää ne rajat ja kiilottaa sitten.. Vähemmällä vaivalla hierasee ovet ja loksut kokonaan mataksi ja heittää värit yli asti eikä häivyttele... Ja unohda ne tarrat.. Eiköhän ne ole nähty nii ja ehkä halvemmallakin selviät kun ostat tarrojen sijasta vähän enempi maalia ja saat sentään naarmuttoman kyljet samalla... Olettaen että osaat hommasi eikä näkyviin jää kitti rajoja ja naarmuja yms... Ei nimittäin tuo kylkien siloittelu ole mistään helpoimmasta päästä...
Comment
-
-
mikähän siinäkin on et "nuo malli kuvat otetaan aina ääripään kautte?
tässä ainakin pari maukasta ehotusta
Mutta tässä tapauksessa listat korin väriin.
Kitti lohkeilee aihan myötä ja rajat tulevat esiin yökTäällä löytyy kiilloitus harrastukseni http://www.aijaa.com/folders.php?act=subfolder&i=28873
Autokerhon Facebook sivu tykkää tökkää jaa
https://www.facebook.com/xtremecustomcars/
Myös projekti kertomus fasessa
Comment
-
Comment