Nii ja noi jounin kuvathan ei ollu ääripään kautta..
Ja topicin aloittajalle: Itse pitäisin mustat listat. Omissani ainakin pidän.
no sanotaan nyt näin että mitä hienoa näet mustissa listoissa?jokaisen oma makuasiahan tuo on toki mutta itellä tarkotus maalata kylki listat,puskurin listat (puskurit jo korin värissä,peilit ja oven kahvat.jonkun mielestä on tyhmän näkönen,mun mielestä ei,mun auto
no sanotaan nyt näin että mitä hienoa näet mustissa listoissa?jokaisen oma makuasiahan tuo on toki mutta itellä tarkotus maalata kylki listat,puskurin listat (puskurit jo korin värissä,peilit ja oven kahvat.jonkun mielestä on tyhmän näkönen,mun mielestä ei,mun auto
No niin samaa voin kysyä sinulta. Mitä näet yksivärisessä kyljessä?
Siis itse pidän autoa ryhdikkäämpänä kun siinä on mustat listat, ei sen enempää.
Mutta niinkun sanoin, mielipiteitä on niin paljon kuin persereikiäkin
Siis itse pidän autoa ryhdikkäämpänä kun siinä on mustat listat, ei sen enempää.
Noita listan reikiä/saumoja on niin mahdoton tukkia hyvin että vie yhden eliniän pelkästään opetella hitsaamaan ettei väännä peltejä perseelleen ja kaks elinikää opetella tinaamaan ne hyvin. Jos onnistuit näissä niin rukoile vielä ettei heti huomenna ruostu ne saumat/tipupakkelit/kesi maalit.
Mustat listat on sama kuin mustanpuvun olkatoppaukset!
Noita listan reikiä/saumoja on niin mahdoton tukkia hyvin että vie yhden eliniän pelkästään opetella hitsaamaan ettei väännä peltejä perseelleen ja kaks elinikää opetella tinaamaan ne hyvin. Jos onnistuit näissä niin rukoile vielä ettei heti huomenna ruostu ne saumat/tipupakkelit/kesi maalit.
Mustat listat on sama kuin mustanpuvun olkatoppaukset!
Noh, jos et ole ennen autopeltien tinaamisesta kuullut niin ei siitä sitten sen enempää
Nuo lista hommatkin on niin makuasioita. Mulle kelpaa kaikki (mustat listat, maalatut sekä siloitetut kyljet) kunhan se auto on tehty muuten siten että ne sopii
Mulla on tällä hetkellä 2 autoa joista toisessa on siloitetut kyljet ja puskurit ja maalattu kauttaaltaan "yksiväriseksi" ja sitten on toinen jossa kiertää mustat listat koko auton ympäri kera kromisuikaleen ja molemmissa toimii mun mielestä hyvin
Noita listan reikiä/saumoja on niin mahdoton tukkia hyvin että vie yhden eliniän pelkästään opetella hitsaamaan ettei väännä peltejä perseelleen ja kaks elinikää opetella tinaamaan ne hyvin. Jos onnistuit näissä niin rukoile vielä ettei heti huomenna ruostu ne saumat/tipupakkelit/kesi maalit.
Just Taas näitä urbaani-legendoja, että pakkelit putoilee/säröilee/lohkeilee esim. mukulakivillä
Reijät hitsillä umpeen ja koritinalla mahdollisimman hyväksi (epäkeskolla viimeinen hionta) niin että kittiä ei juurikaan tartte laittaa+kunnon pohjatyöt niin hyvä tulee. Toki koritinaaminen vaatii taitoa ja siihen se taitaakin monella tökätä ja haetaan äkkiä muutama kilo kittiä ja toivotaan että hyvä tulee... Kitti on tasoite pieniin epätasaisuuksiin,ei täyteaine...Ja lisäksi kitillä on kuivuessaan tapana hieman elää/kutistua jolloin rajat tulee näkyviin jos sitä on käytetty paksusti,saman asian tekee 2K hiomaväri jos aineen ei anneta kuivua tarpeeksi kauan.
Sitä minä yritin sanoa, että sitä täyteainetta ei tule listan kokoiselle alalle.
Siinä ovessa on melkoinen "rappunen" siinä listan kohdilla jos haluaa koko matkalta nätisti kaartuvan kyljen, on täyttöä tehtävä todella pitkälle matkalle listasta ylöspäin.
Eli ei oo ihan yhden illan homma tulossa, tosiaan koko kylki on sitten teipattava ainakin kahvojen tasasta alaspäin.
no sanotaan nyt näin että mitä hienoa näet mustissa listoissa?jokaisen oma makuasiahan tuo on toki mutta itellä tarkotus maalata kylki listat,puskurin listat (puskurit jo korin värissä,peilit ja oven kahvat.jonkun mielestä on tyhmän näkönen,mun mielestä ei,mun auto
Älä nyt näitä muitten mielipiteitä kuuntele, tasoita vaan kyljet ja laita sitten kuvia tänne lopputuloksesta!
Reijät hitsillä umpeen ja koritinalla mahdollisimman hyväksi (epäkeskolla viimeinen hionta) niin että kittiä ei juurikaan tartte laittaa+kunnon pohjatyöt niin hyvä tulee. Toki koritinaaminen vaatii taitoa ja siihen se taitaakin monella tökätä ja haetaan äkkiä muutama kilo kittiä ja toivotaan että hyvä tulee... Kitti on tasoite pieniin epätasaisuuksiin,ei täyteaine...Ja lisäksi kitillä on kuivuessaan tapana hieman elää/kutistua jolloin rajat tulee näkyviin jos sitä on käytetty paksusti,saman asian tekee 2K hiomaväri jos aineen ei anneta kuivua tarpeeksi kauan.
Näin juuri. Itse tosin käyttänyt metodia, katkaisulaikalla urien kauttaaltaan kiilloitus pellille, reikien hitsaus -> taakse massat. Uraan hiilari-tai lasikuitukittiä, sekä kynnellinen normaalia kittiä. Höylällä oionnan jälkeen 2K-hinkkaväriä kieppi ja taas höyläys, sekä luultavasti kittailua. Toistetaan edellinen ja voila. Ko.metodilla on nyt kuudetta vuotta ainakin 325:sessa kyljet, että...
E30:issä on muutenkin niin naurettavan matalat urat listojen poiston jälkeen, että sitä kittiä ei oikeasti edes mene juurikaan.
Asia erikseen, jos aletaan vaan läiskimään pakkelia uriin ja thäts it. Pitää ajatus vähän olla mukana tuossa hommassa.
Noita listan reikiä/saumoja on niin mahdoton tukkia hyvin että vie yhden eliniän pelkästään opetella hitsaamaan ettei väännä peltejä perseelleen ja kaks elinikää opetella tinaamaan ne hyvin. Jos onnistuit näissä niin rukoile vielä ettei heti huomenna ruostu ne saumat/tipupakkelit/kesi maalit.
Tämä muuten kuulostaa aika ammattimaiselta:think
Jokainen hitsaamisen ja tinaamisen ammattilainen on varmasti ainakin 200 vuotta vanhoja
Eli vain 200 vuotiaat papparaiset ovat tarpeeksi hyviä tekemään kestävää "tuning" autoa
Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment