Announcement

Collapse
No announcement yet.

kylkien siloitus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • peltone
    BTCF Member
    • Jan 2005
    • 8092
    • Willähde

Nii ja noi jounin kuvathan ei ollu ääripään kautta..

Ja topicin aloittajalle: Itse pitäisin mustat listat. Omissani ainakin pidän.
    E30 316 -87
    E91 325i -06
    E61 530d -06
    F10 520d -14
    ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3

Comment

• Jürgen_
      Bimmer Enthusiast
      • May 2008
      • 2707
      • Mylsä

Originally posted by peltone View Post
      Ihan hyvät esimerkit sileistä kyljistä ja maltillisista tuunauksista, cabissa kyllä häiritsi vanteisiin nähden aivan liian kapeat renkaat :think
      Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...

Comment

• bimmer e36
        Newbiemmer
        • Apr 2009
        • 11
        • suomi

Ja topicin aloittajalle: Itse pitäisin mustat listat. Omissani ainakin pidän.
        no sanotaan nyt näin että mitä hienoa näet mustissa listoissa?jokaisen oma makuasiahan tuo on toki mutta itellä tarkotus maalata kylki listat,puskurin listat (puskurit jo korin värissä,peilit ja oven kahvat.jonkun mielestä on tyhmän näkönen,mun mielestä ei,mun auto

Comment

• peltone
          BTCF Member
          • Jan 2005
          • 8092
          • Willähde

Originally posted by bimmer e36 View Post
          no sanotaan nyt näin että mitä hienoa näet mustissa listoissa?jokaisen oma makuasiahan tuo on toki mutta itellä tarkotus maalata kylki listat,puskurin listat (puskurit jo korin värissä,peilit ja oven kahvat.jonkun mielestä on tyhmän näkönen,mun mielestä ei,mun auto
          No niin samaa voin kysyä sinulta. Mitä näet yksivärisessä kyljessä?
          Siis itse pidän autoa ryhdikkäämpänä kun siinä on mustat listat, ei sen enempää.
          Mutta niinkun sanoin, mielipiteitä on niin paljon kuin persereikiäkin
          E30 316 -87
          E91 325i -06
          E61 530d -06
          F10 520d -14

Comment

• Bimmerman88
            Bimmer Rookie
            • Jan 2009
            • 117
            • Tämä profiili poistettu käytöstä

Siis itse pidän autoa ryhdikkäämpänä kun siinä on mustat listat, ei sen enempää.
            Noita listan reikiä/saumoja on niin mahdoton tukkia hyvin että vie yhden eliniän pelkästään opetella hitsaamaan ettei väännä peltejä perseelleen ja kaks elinikää opetella tinaamaan ne hyvin. Jos onnistuit näissä niin rukoile vielä ettei heti huomenna ruostu ne saumat/tipupakkelit/kesi maalit.

Mustat listat on sama kuin mustanpuvun olkatoppaukset!

Comment

• peltone
              BTCF Member
              • Jan 2005
              • 8092
              • Willähde

Originally posted by Bimmerman88 View Post
              Noita listan reikiä/saumoja on niin mahdoton tukkia hyvin että vie yhden eliniän pelkästään opetella hitsaamaan ettei väännä peltejä perseelleen ja kaks elinikää opetella tinaamaan ne hyvin. Jos onnistuit näissä niin rukoile vielä ettei heti huomenna ruostu ne saumat/tipupakkelit/kesi maalit.

Mustat listat on sama kuin mustanpuvun olkatoppaukset!
              Tää oli uus juttu
              E30 316 -87
              E91 325i -06
              E61 530d -06
              F10 520d -14

Comment

• makkis
                BTCF Member
                • Feb 2005
                • 5152
                • Kouvola, Savisto

Originally posted by Hemi View Post
                Tinaus?
                Noh, jos et ole ennen autopeltien tinaamisesta kuullut niin ei siitä sitten sen enempää

Nuo lista hommatkin on niin makuasioita. Mulle kelpaa kaikki (mustat listat, maalatut sekä siloitetut kyljet) kunhan se auto on tehty muuten siten että ne sopii

Mulla on tällä hetkellä 2 autoa joista toisessa on siloitetut kyljet ja puskurit ja maalattu kauttaaltaan "yksiväriseksi" ja sitten on toinen jossa kiertää mustat listat koko auton ympäri kera kromisuikaleen ja molemmissa toimii mun mielestä hyvin
                Last edited by makkis; 02-05-2009, 01:15.
                Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
                Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
                Virallinen Xhp jälleenmyyjä

Comment

• Rockford
                  Bimmer Enthusiast
                  • Apr 2004
                  • 8028
                  • Pinsiö

Just Taas näitä urbaani-legendoja, että pakkelit putoilee/säröilee/lohkeilee esim. mukulakivillä
                  -Dodge Charger -73
                  -Mercedes-Benz GLK
                  -VW Transporter

Comment

• M325i
                    Bimmer Enthusiast
                    • May 2005
                    • 1529
                    • Etelä-pohjanmaa

Reijät hitsillä umpeen ja koritinalla mahdollisimman hyväksi (epäkeskolla viimeinen hionta) niin että kittiä ei juurikaan tartte laittaa+kunnon pohjatyöt niin hyvä tulee. Toki koritinaaminen vaatii taitoa ja siihen se taitaakin monella tökätä ja haetaan äkkiä muutama kilo kittiä ja toivotaan että hyvä tulee... Kitti on tasoite pieniin epätasaisuuksiin,ei täyteaine...Ja lisäksi kitillä on kuivuessaan tapana hieman elää/kutistua jolloin rajat tulee näkyviin jos sitä on käytetty paksusti,saman asian tekee 2K hiomaväri jos aineen ei anneta kuivua tarpeeksi kauan.
                    E30 ja E46 ///M

Comment

• Rocla
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jul 2002
                      • 7692
                      • Kajaani

Sitä minä yritin sanoa, että sitä täyteainetta ei tule listan kokoiselle alalle.

Siinä ovessa on melkoinen "rappunen" siinä listan kohdilla jos haluaa koko matkalta nätisti kaartuvan kyljen, on täyttöä tehtävä todella pitkälle matkalle listasta ylöspäin.

Eli ei oo ihan yhden illan homma tulossa, tosiaan koko kylki on sitten teipattava ainakin kahvojen tasasta alaspäin.
                      Olli.

Comment

• KimmoK
                        Bimmer Fanatic
                        • Apr 2006
                        • 554
                        • Kontiolahti/Joensuu

Originally posted by bimmer e36 View Post
                        Älä nyt näitä muitten mielipiteitä kuuntele, tasoita vaan kyljet ja laita sitten kuvia tänne lopputuloksesta!
                        ///M Power

@colehmaizel

Comment

• Rockford
                          Bimmer Enthusiast
                          • Apr 2004
                          • 8028
                          • Pinsiö

Originally posted by M325i View Post
                          Reijät hitsillä umpeen ja koritinalla mahdollisimman hyväksi (epäkeskolla viimeinen hionta) niin että kittiä ei juurikaan tartte laittaa+kunnon pohjatyöt niin hyvä tulee. Toki koritinaaminen vaatii taitoa ja siihen se taitaakin monella tökätä ja haetaan äkkiä muutama kilo kittiä ja toivotaan että hyvä tulee... Kitti on tasoite pieniin epätasaisuuksiin,ei täyteaine...Ja lisäksi kitillä on kuivuessaan tapana hieman elää/kutistua jolloin rajat tulee näkyviin jos sitä on käytetty paksusti,saman asian tekee 2K hiomaväri jos aineen ei anneta kuivua tarpeeksi kauan.
                          Näin juuri. Itse tosin käyttänyt metodia, katkaisulaikalla urien kauttaaltaan kiilloitus pellille, reikien hitsaus -> taakse massat. Uraan hiilari-tai lasikuitukittiä, sekä kynnellinen normaalia kittiä. Höylällä oionnan jälkeen 2K-hinkkaväriä kieppi ja taas höyläys, sekä luultavasti kittailua. Toistetaan edellinen ja voila. Ko.metodilla on nyt kuudetta vuotta ainakin 325:sessa kyljet, että...
                          E30:issä on muutenkin niin naurettavan matalat urat listojen poiston jälkeen, että sitä kittiä ei oikeasti edes mene juurikaan.

Asia erikseen, jos aletaan vaan läiskimään pakkelia uriin ja thäts it. Pitää ajatus vähän olla mukana tuossa hommassa.
                          -Dodge Charger -73
                          -Mercedes-Benz GLK
                          -VW Transporter

Comment

• makkis
                            BTCF Member
                            • Feb 2005
                            • 5152
                            • Kouvola, Savisto

Tämä muuten kuulostaa aika ammattimaiselta:think
                            Jokainen hitsaamisen ja tinaamisen ammattilainen on varmasti ainakin 200 vuotta vanhoja

Eli vain 200 vuotiaat papparaiset ovat tarpeeksi hyviä tekemään kestävää "tuning" autoa
                            Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
                            Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
                            Virallinen Xhp jälleenmyyjä

Comment

Working...
                            X
                            😀
                            🥰
                            🤢
                            😎
                            😡
                            👍
                            👎