Onko kukaan vaihtanut/vaihdattanut omaan autoonsa jakoketjua? Mitä makso/mitä vaihdettiin? Omaan lippanaan pitäis alkaa harkitsemaan vaihtoa. Tai mistä löytys ohjeet ko. hommaan.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
320d -00 100 kw jakopää
Collapse
X
-
Nonii! Hieman olen kysellyt asian perään. Merkkiliikkeen hommia! Laakkosella maksaa homma noin 1500-2000 euroo. Eli siis puoli-ilmaista. Sylinterinkansi pitää irroittaa ja sitä rataa. Pitäsköhän sitä itse yrittää ropeltaa vois olla halvempaa. Mistä vois etsiä nokka-akselin lukitus työkalua ja vauhtipyörälle myös. Korjaus ohjeet auttas myös.VW sharan 1,8T
e30 318i 4d -89 projekti
e30 320i 4d -89 ikuisuusprojekti
Comment
-
-
Originally posted by kalkkuna View PostNonii! Hieman olen kysellyt asian perään. Merkkiliikkeen hommia! Laakkosella maksaa homma noin 1500-2000 euroo. Eli siis puoli-ilmaista. Sylinterinkansi pitää irroittaa ja sitä rataa. Pitäsköhän sitä itse yrittää ropeltaa vois olla halvempaa. Mistä vois etsiä nokka-akselin lukitus työkalua ja vauhtipyörälle myös. Korjaus ohjeet auttas myös.
Kannattaa joltain asiantuntevalta pienemmältä pajalta tiedustella jos ei itse rohkene vaihtaa. En tosiaan tiedä millanen homma tuohon on vaihtaa, mutta epäilen että nahkapöksy on suunnitellut ketjun auton ikäiseksi eli ei ainakaan helposti vaihdettavaksi ja siitähän tuo syl.kannen irroituskin kuullostaa. :think
Comment
-
-
Originally posted by rasanttu View PostSenverran voin sanoa, että laakkosella eivät tunnu vaihtavan edes kuminauhaa alle tuhannen euron.
Kannattaa joltain asiantuntevalta pienemmältä pajalta tiedustella jos ei itse rohkene vaihtaa. En tosiaan tiedä millanen homma tuohon on vaihtaa, mutta epäilen että nahkapöksy on suunnitellut ketjun auton ikäiseksi eli ei ainakaan helposti vaihdettavaksi ja siitähän tuo syl.kannen irroituskin kuullostaa. :thinkVW sharan 1,8T
e30 318i 4d -89 projekti
e30 320i 4d -89 ikuisuusprojekti
Comment
-
Comment