Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vikakoodien lukua Jyväskylässä?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Puusilmä
    Bimmer Rookie
    • Apr 2006
    • 42

Vikakoodien lukua Jyväskylässä?

Onko ammattilaisia vikakoodin lukijoita jyväskylässä tai ympäristössä, autoni on e39 523 -96. Pitäis selvittää onko vaihteistosta tullut vikakoodeja. Auto-startissa ko. asia ei onnistunut.
  • siksta
    Bimmer Fanatic
    • May 2004
    • 675
    • Orimattila

F25 3.0D M-sport, F20 118i M-sport

Comment

• BavariaPower
      Bimmer Fanatic
      • May 2008
      • 233
      • Jyväskylä

Originally posted by Puusilmä View Post
      Onko ammattilaisia vikakoodin lukijoita jyväskylässä tai ympäristössä, autoni on e39 523 -96. Pitäis selvittää onko vaihteistosta tullut vikakoodeja. Auto-startissa ko. asia ei onnistunut.
      Onko vaihteistossa jotain vikaa?...Laakkosella ainaki onnistuu
      Käyttikset:

E61 525D -06

E60 530ia M-sport -06

kesä-auto E21 "316" -82

ex. E21 315 -81 :drive

ex. E34 540ia -93

ex. E34 520i -88

ex. E34 525ia touring -93

ex. E28 518i Bavaria -87

Comment

• Puusilmä
        Bimmer Rookie
        • Apr 2006
        • 42

Tiedän kyllä että laakkosella onnistuu mutta siitä paikasta ei ole hyviä kokemuksia, asentajien ammattitaito ei vakuuta. Ja mielestäni vikakoodien lukeminen ei voi maksaa 50-70e(muistaakseni laakkosen hinta) vai muistanko väärin? Jos ei täältä löydy niin täytyy kesälomilla ajella jonnekin mistä löytyy osaaja.

Comment

• Puusilmä
          Bimmer Rookie
          • Apr 2006
          • 42

e39 steptronic

Ai niin...sellaista vikaa vaihteistossa(steppi), että ei aina vaihda isommalle 3.n jälkeen. Lähes aina ei 4:lta 5:lle. Manuaalisesti toimii täysin, joten arvelisin jotain ohjauselektroniikka vikaa.

Comment

• bemu2000
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2003
            • 17799
            • Jämsä

nimimerkki Tapi- varmaan katsoo koodit pientä korvausta vastaan...
            TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
            Vanteet edullisesti
            Nostureita ja rengaskoneita

Comment

• ChilileipÄ
              BTCF Member
              • Mar 2007
              • 2014
              • jyväskylä

Originally posted by Puusilmä View Post
              Tiedän kyllä että laakkosella onnistuu mutta siitä paikasta ei ole hyviä kokemuksia, asentajien ammattitaito ei vakuuta. Ja mielestäni vikakoodien lukeminen ei voi maksaa 50-70e(muistaakseni laakkosen hinta) vai muistanko väärin? Jos ei täältä löydy niin täytyy kesälomilla ajella jonnekin mistä löytyy osaaja.

jaa a itse olen ollut laakkosella nimenomaan BMW puolella hommissa ja ei kyllä mun mielestä ole asentajien ammattitaidossa moittimista!! hintahan on laakkosella aivan järkyttävä sitä en kyllä kiellä
              F11 530D M-Sport ’11
              E39 525iA touring M-Sport '02
              ex. E30 3xx?? karminrot 320i (2,5l) '88 ,E30 2D '89, E30 touring '89

Comment

• TJJ
                Bimmer Enthusiast
                • Jun 2003
                • 7591
                • Jyväskylä

Originally posted by ozzy_88 View Post
                jaa a itse olen ollut laakkosella nimenomaan BMW puolella hommissa ja ei kyllä mun mielestä ole asentajien ammattitaidossa moittimista!! hintahan on laakkosella aivan järkyttävä sitä en kyllä kiellä
                Niinpä, pahinta onkin se, ettei siellä edes tajuta sitä ongelmaa, vaan kuvitellaan, että kyllä "me" osataan. BMW:n ohjeita ei lueta/noudateta, koska kyllähän "me" ne hommat osataan muutenkin.

Sitten kun siihen yhdistyy vielä huoltoneuvoja, joka ei ikinä myönnä teidän tekemiä virheitä vaan asiakas on aina väärässä, niin lopputulos on sellainen, että se todellakin kannustaa omatoimiseen auton korjaamiseen ja diagnostiikkalaitteiden hankkimiseen.

Suuret kiitokset siitä, ilman teidän huolto"palveluita" tuskin olisin näin perehtynyt autoni eri kohteiden huoltoon ja korjaamiseen. Yritän vielä jossain vaiheessa opetella tuulilasin vaihtamisen, niin ei tarvitse sitäkään teillä enää väärin asentaa (vai voisiko se mennä 5. kerralla oikein ja ohjeiden mukaisesti?).
                E39 528iA

Comment

• ChilileipÄ
                  BTCF Member
                  • Mar 2007
                  • 2014
                  • jyväskylä

Originally posted by TJJ View Post
                  Niinpä, pahinta onkin se, ettei siellä edes tajuta sitä ongelmaa, vaan kuvitellaan, että kyllä "me" osataan. BMW:n ohjeita ei lueta/noudateta, koska kyllähän "me" ne hommat osataan muutenkin.

Sitten kun siihen yhdistyy vielä huoltoneuvoja, joka ei ikinä myönnä teidän tekemiä virheitä vaan asiakas on aina väärässä, niin lopputulos on sellainen, että se todellakin kannustaa omatoimiseen auton korjaamiseen ja diagnostiikkalaitteiden hankkimiseen.

Suuret kiitokset siitä, ilman teidän huolto"palveluita" tuskin olisin näin perehtynyt autoni eri kohteiden huoltoon ja korjaamiseen. Yritän vielä jossain vaiheessa opetella tuulilasin vaihtamisen, niin ei tarvitse sitäkään teillä enää väärin asentaa (vai voisiko se mennä 5. kerralla oikein ja ohjeiden mukaisesti?).
                  henkilökohtasesti sinä aikana mitä minä olin siellä töissä ei ollut kertaakaan minkään auton kanssa mitää ongelmaa en sitte tiiä jos joskus muullon ollut jotain ongelmia mut sillon ei ollu... nii ja ite vaikka siel olin töissä ni en sinne ikinä autoa kuitenkaan veisi!!
                  F11 530D M-Sport ’11
                  E39 525iA touring M-Sport '02
                  ex. E30 3xx?? karminrot 320i (2,5l) '88 ,E30 2D '89, E30 touring '89

Comment

Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎