Onko ammattilaisia vikakoodin lukijoita jyväskylässä tai ympäristössä, autoni on e39 523 -96. Pitäis selvittää onko vaihteistosta tullut vikakoodeja. Auto-startissa ko. asia ei onnistunut.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Vikakoodien lukua Jyväskylässä?
Collapse
X
-
Originally posted by Puusilmä View PostOnko ammattilaisia vikakoodin lukijoita jyväskylässä tai ympäristössä, autoni on e39 523 -96. Pitäis selvittää onko vaihteistosta tullut vikakoodeja. Auto-startissa ko. asia ei onnistunut.Käyttikset:
E61 525D -06
E60 530ia M-sport -06
kesä-auto E21 "316" -82
ex. E21 315 -81 :drive
ex. E34 540ia -93
ex. E34 520i -88
ex. E34 525ia touring -93
ex. E28 518i Bavaria -87
Comment
-
-
Tiedän kyllä että laakkosella onnistuu mutta siitä paikasta ei ole hyviä kokemuksia, asentajien ammattitaito ei vakuuta. Ja mielestäni vikakoodien lukeminen ei voi maksaa 50-70e(muistaakseni laakkosen hinta) vai muistanko väärin? Jos ei täältä löydy niin täytyy kesälomilla ajella jonnekin mistä löytyy osaaja.
Comment
-
-
Originally posted by Puusilmä View PostTiedän kyllä että laakkosella onnistuu mutta siitä paikasta ei ole hyviä kokemuksia, asentajien ammattitaito ei vakuuta. Ja mielestäni vikakoodien lukeminen ei voi maksaa 50-70e(muistaakseni laakkosen hinta) vai muistanko väärin? Jos ei täältä löydy niin täytyy kesälomilla ajella jonnekin mistä löytyy osaaja.
jaa a itse olen ollut laakkosella nimenomaan BMW puolella hommissa ja ei kyllä mun mielestä ole asentajien ammattitaidossa moittimista!! hintahan on laakkosella aivan järkyttävä sitä en kyllä kielläF11 530D M-Sport ’11
E39 525iA touring M-Sport '02
ex. E30 3xx?? karminrot 320i (2,5l) '88 ,E30 2D '89, E30 touring '89
Comment
-
-
Originally posted by ozzy_88 View Postjaa a itse olen ollut laakkosella nimenomaan BMW puolella hommissa ja ei kyllä mun mielestä ole asentajien ammattitaidossa moittimista!! hintahan on laakkosella aivan järkyttävä sitä en kyllä kiellä
Sitten kun siihen yhdistyy vielä huoltoneuvoja, joka ei ikinä myönnä teidän tekemiä virheitä vaan asiakas on aina väärässä, niin lopputulos on sellainen, että se todellakin kannustaa omatoimiseen auton korjaamiseen ja diagnostiikkalaitteiden hankkimiseen.
Suuret kiitokset siitä, ilman teidän huolto"palveluita" tuskin olisin näin perehtynyt autoni eri kohteiden huoltoon ja korjaamiseen. Yritän vielä jossain vaiheessa opetella tuulilasin vaihtamisen, niin ei tarvitse sitäkään teillä enää väärin asentaa (vai voisiko se mennä 5. kerralla oikein ja ohjeiden mukaisesti?).
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostNiinpä, pahinta onkin se, ettei siellä edes tajuta sitä ongelmaa, vaan kuvitellaan, että kyllä "me" osataan. BMW:n ohjeita ei lueta/noudateta, koska kyllähän "me" ne hommat osataan muutenkin.
Sitten kun siihen yhdistyy vielä huoltoneuvoja, joka ei ikinä myönnä teidän tekemiä virheitä vaan asiakas on aina väärässä, niin lopputulos on sellainen, että se todellakin kannustaa omatoimiseen auton korjaamiseen ja diagnostiikkalaitteiden hankkimiseen.
Suuret kiitokset siitä, ilman teidän huolto"palveluita" tuskin olisin näin perehtynyt autoni eri kohteiden huoltoon ja korjaamiseen. Yritän vielä jossain vaiheessa opetella tuulilasin vaihtamisen, niin ei tarvitse sitäkään teillä enää väärin asentaa (vai voisiko se mennä 5. kerralla oikein ja ohjeiden mukaisesti?).F11 530D M-Sport ’11
E39 525iA touring M-Sport '02
ex. E30 3xx?? karminrot 320i (2,5l) '88 ,E30 2D '89, E30 touring '89
Comment
-
Comment