Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rykii kylmänä...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pimmeri
    Newbiemmer
    • Mar 2007
    • 23

Juuri näin, läppäriä mulla ei ole enkä ole juuri nyt hankkimassakaan,toiseksi siihen jokin ohjelma päälle johtoineen niin ollaan jo kaukana mun budjetin ulkopuolella..... ja osaisinko moista käyttääkkään? Epäilen että en!

Tuo käsi testeri olisi vielä mahdollisuuksien rajoissa jos vaan tuohon malliin oikeasti löytyisi sopiva vehje. tuo aiemmin mainitsemani kaverin hommaama laite taisi olla elekmasta hommattu? Voihan olla että tuote oli myös väärä ja sopivakin olisi löytynyt mutta tuo vain palautti vehkeen. Onko parempaa tietoa noista?

Comment

• bmw e34
      Bimmer Fanatic
      • Dec 2002
      • 633
      • raahe

Originally posted by pimmeri View Post
      Juuri näin, läppäriä mulla ei ole enkä ole juuri nyt hankkimassakaan,toiseksi siihen jokin ohjelma päälle johtoineen niin ollaan jo kaukana mun budjetin ulkopuolella..... ja osaisinko moista käyttääkkään? Epäilen että en!

Tuo käsi testeri olisi vielä mahdollisuuksien rajoissa jos vaan tuohon malliin oikeasti löytyisi sopiva vehje. tuo aiemmin mainitsemani kaverin hommaama laite taisi olla elekmasta hommattu? Voihan olla että tuote oli myös väärä ja sopivakin olisi löytynyt mutta tuo vain palautti vehkeen. Onko parempaa tietoa noista?
      tuon ikäiseen mahtaa ainoa "käsitesteri" olla bmw :n modic vuodelta miekka & kypärä, jos sitä voi käsitesteriksi sanoa.
      kannettava mobira-puhelin -90 luvun alkuhämäristä taitaa olla kuvaavampi . elekman yms. myymät vehkeet voit unohtaa samantien, ne ei pelitä noin vanhassa.

Comment

• pimmeri
        Newbiemmer
        • Mar 2007
        • 23

Kiitti tiedosta, en siis edes harkitse uudelleen kokeilua ..........

Comment

• Dunky
          Bimmer Enthusiast
          • Feb 2003
          • 4929
          • Kotka

Originally posted by _nixu_ View Post
          Vaan toimiiko INPA edes noin vanhassa?
          Toimii
          Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita

Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.

Comment

• pimmeri
            Newbiemmer
            • Mar 2007
            • 23

No niin, jo toinen ongelmaton päivä kuukausien takkuamisen jälkeen? Nyt vaan häiritsee mieltä se että mistä tuo johtuu tai mikä on muuttunut! Autolle ei ole tehty MITÄÄN sitten viime tiistain jälkeen mutta eilis aamusta vehje on toiminut kai "normaalisti"......

Olen nyt yrittänyt miettiä että mikä on voinut muuttua näinä päivinä enkä ole keksinyt mitään muuta kuin lämpötilan joka ollut nyt todella kylmä vuodenaikaan nähden, joo tiedän kyllä että on edelleen epätoivoista hakuammuntaa mutta jos ruiskun lämpötila anturi antaisi väärää tietoa lämmöstä ja tukehduttaisi vehkeen liikkeellelähdön jälkeen.......
            Pitkin kevättä kuitenkin kun lämpötila kohosi niin aamulla töihinpäin mennessä
            laite toimi pikkuhiljaa huonommin ja huonommin kun taas töistä lähtiessä ongelmat ovat jatkuneet iltapäivisin jo kauemmin ja myös pahentuneet
            pikkuhiljaa? Tai joku muu seikka joka reagoisi lämpötilaan, huono liitos jossain liittimessä.....

Asiahan tietysti selviää kun kelit taas lämpenevät mutta vaikka rakkine nyt toimii niin olisi silti hyvä saada selville mikä oireen aiheuttaa, vai mitä?

Comment

• pimmeri
              Newbiemmer
              • Mar 2007
              • 23

Nokka-akseli tunnistin paljastui ensin vikakoodien luvussa, ja haettuani ja vaihdettuani sen muuttui aivan eri autoksi. Kaikki aiemmin mainitsemani oireet hävisivät ja auto toimii paremmin kai kun koskaan mulla ollessaan! Se jäi vielä kyllä arvoitukseksi että miksi auto toimi jo aiemmin pitkän takkuamisen jälkeen paremmin, siis jo ennen tuon anturin vaihtoa. No, mitä väliä, nyt toimii niin kuin pitääkin ja saatan jopa olla hankkimatta sitä kaasari/katkojankärjellistä mallia tilalle............

Comment

Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎